قیمت امروز گندله آهن اسفنجی در امروز

واحد های صنعتی فعال در زمینه تولید کردن فلزات مختلفی چون آهن و فولاد، از سنگهای آهنی که از معادن حاصل می گردد، به عنوان ماده اولیه کار خود بهره می گیرند. این سنگ ها در فرایند تولید فلز به شکل های مختلفی تغییر شکل می دهند، که شامل گندله و آهن اسفنجی است. قیمت امروز گندله آهن اسفنجی در بازار های امروز ایران و جهان، به میزان تولید، عرضه و تقاضای این محصول و نرخ تورم بستگی دارد.

قیمت امروز گندله آهن اسفنجی در امروز

کاربرد آهن اسفنجی در ریخته گری

کاربرد آهن اسفنجی در ریخته گری وقتی که سنگ آهن از داخل معادن استخراج می گردد، برای فراوری و احیا شدن جهت دست یابی به منابع آهن موجود در آن و تولید فلز، به کوره منتقل می گردد. در کوره حرارت بسیار زیادی به این سنگ ها وارد می شود، تا ذوب شده و همه ترکیبات آنها از هم جدا گردد.

سنگ های آهن برای ورود به کوره ابتدا خرد می گردند. ماده ای که از احیا شدن این سنگ ریزه ها تولید می شود، گندله آهن نام دارد. سپس این گندله ها را مجددا احیا می کنند و از آن ها یک ماده دیگر بدست می آورند، به نام آهن اسفنجی.

این نام بدین دلیل برای این محصول انتخاب شده است که، سطح بیروی آن دارای خل و فرج و حفره های زیادی است که آن را شبیه به یک تکه اسفنج می کند.

کاربرد آهن اسفنجی در کارخانه های ریخته گری و کارگاه های ذوب فلزات شامل تولید کردن وسایل فلزی مختلفی چون میلگرد، شمش و اسلب آهن است. همچنین از این محصول در ساخت فولاد و آلیاژ نیز استفاده می گردد.

تولید آهن اسفنجی توانست تحول عظیمی در صنعت ساخت فولاد ایجاد کند و تولید کنندگان آن را از به کار گیری آهن های قراضه و دور ریز بی نیاز سازد.

فروش گندله آهن اسفنجی قیمت مناسب

فروش گندله آهن اسفنجی قیمت مناسب کوره های ذوب سنگ آهن، حجم بسیار زیادی از محصولات جانبی این ماده طبیعی را که در صنایع ساخت فلزات به کار می روند، تولید و به بازار های مصرف سراسر کشور عرضه می کنند.

مراکز فعال در زمینه آنالیز آهن اسفنجی، این محصول را از نظر میزان خلوص و عیار آن و درصد وجود آهن در ترکیباتش می سنجند، سپس آن را با توجه به میزان تورم داخلی و جهانی قیمت گذاری می کنند.

مراجع پخش و فروش گندله آهن و آهن اسفنجی نیز این محصولات را به صورت انبوه از تولید کننده آن ها دریافت کرده و با قیمت مناسب به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

شما می توانید در صورت نیاز، برای سفارش دادن و خرید این محصولات، از طریق همین وب سایت اقدام کرده، محصول را از راه دور تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما