قیمت انواع اسلب فولادی خوزستان

اسلب یا فولاد یکی از محصولات نیمه نهایی فولاد است که دارای سطح مقطع مستطیلی است. این محصول دارای کاربرد بسیار زیادی در تهیه انواع نورد گرم و کویل و به طور کلی محصولات نوردی دارد. اسلب ها دارای طولی متغیر بین 4 تا 12 متر هستند و عرض آنها به 2 متر می رسد. انواع اسلب فولادی خوزستان توسط تولید کننده این محصول به بازار عرضه می شوند. قیمت انواع مختلف این محصول رابطه مستقیمی با ابعاد و کیفیت آن دارد و می توان در تماس با فروشنده از قیمت روز این محصول به خوبی مطلع شد. 

قیمت انواع اسلب فولادی خوزستان

اسلب فولادی کم کربن چه ویژگی هایی دارد؟

اسلب فولادی کم کربن چه ویژگی هایی دارد؟

اسلب های فولادی در دو نوع پر کربن و کم کربن در بازار وجود دارند که هر یک دارای ویژگی ها و کاربردهای متمایزی هستند. اسلب فولادی کم کربن یکی از بیشترین محصولات تولید شده از فولاد است که به عنوان ماده اولیه برای ساخت بسیاری از محصولات فولادی کاربرد دارد. میزان درصد بسیار پایین کربن در این فولاد باعث شده است که از شکل پذیر بسیار خوبی برخوردار بوده و در عین حال بسیار چکش خوار باشد.

از ویژگی های این نوع فولاد که به فولاد کم کربن نیز موسوم است مقاومت بسیار بالا در بربر خوردگی است و به همین دلیل در تولید محصولات با دوام و مقاوم در برابر زنگ زدگی به کار می رود. این محصول از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار می باشد و به همین جهت برای تولید محصولاتی که به دقت بالایی در تولید آنها نیاز است به کار می رود.

میزان کربن موجود در این اسلب بسیار پایین است و به همین دلیل عملیات جوش کاری روی این فلز به سختی انجام می شود. این اسلب را می توان در صورت اضافه کردن آن در دسته اسلب های چدنی قرار داد که نسبت به فولاد کم کربن دارای مشخصات متفاوتی است.

خرید آسان اسلب فولادی خوزستان

خرید آسان اسلب فولادی خوزستان خرید اسلب فولادی خوزستان با قیمت ارزان یکی از خواسته های خریداران این محصول است. اسلب فولادی خوزستان در انواع مختلف تولید می شود که نوع کم کربن آن به دلیل ویژگی های زیاد از خریداران بیشتری برخوردار است. 

خریداران این اسلب راه های بسیار آسانی برای خرید این محصول در اختیار دارند. آنها می توانند مستقیما با فروشنده این محصول از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار کنند و از مشخصات و قیمت و از این محصول اطلاع حاصل کرده و آن را سفارش دهند همچنین می توانند به وب سایت فروشگاهی این فروشنده مراجعه نموده و پس از آگاه شدن از قیمت روز این اسلب فولادی و انواع مختلف آن سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما