قیمت انواع اسلب فولاد خوزستان

قیمت انواع اسلب فولاد خوزستان به نرخ تولید کننده و بسیار مقرون به صرفه در این سایت عرضه می‌شود همواره این قیمت‌ها نرخ‌های مناسبی دارند که برای شما معرفی شده تا سود حداکثری را بتوانید از این محصولات تجربه کنید، از طرف دیگر محصولات را در نرخ‌های کاهش یافته به دست شما می رسانیم تا بتوانید از یک محصول ایرانی یک سودآوری خوب را نصیب خود سازید.

قیمت انواع اسلب فولاد خوزستان

مشخصات فنی اسلب فولاد تولید خوزستان

مشخصات فنی اسلب فولاد تولید خوزستان مشخصات فنی اسلب فولادی در اصل همان مشخصات شمش فولادی می باشد که به صورت مکعب های مستطیلی شکل برای تولید ورق های فولادی استفاده می‌گردد.

معمولاً ضخامت این بیلت های فولادی بین ۱۸۰ تا ۳۰۰ میلی متر است. اسلب های فولادی از مشخصات بهینه برخوردار هستند و به دلیل اینکه در دستگاه های ذوب به نحو ایده آل فرآوری شده است از مقاومت بالایی نیز برخوردار می‌باشند و می‌تواند استحکام خوبی را برای کاربران به همراه بیاورد. 

جهت آگاهی بیشتر از مشخصات فنی این اسلب های فولادی عرضه شده در این سایت می توانید با واحد کارشناسان مربوطه ما در ارتباط باشید تا ضمن بهره مندی از ویژگی‌ها و مزیت‌های بیشتر در رابطه با این محصول با کیفیت بتوانید از آخرین تغییرات قیمت نیز مطلع شوید و یک محصول ایده آل با ویژگی‌های فوق العاده بهینه شده و همچنین قیمتی ارزان و مقرون به صرفه را از طریق ما تهیه و ثبت سفارش دهید. 

شرکت فروش اسلب فولاد خوزستان

شرکت فروش اسلب فولاد خوزستان

شرکت فروش اسلب فولاد خوزستان این محصولات را در کیفیت و قیمت مناسب به دست مشتریان خود می رساند و همواره کیفیتی که برای این محصول در نظر گرفته می‌شود، کیفیتی بسیار ایده آل و مناسب است و قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد که می تواند ارزش خرید را برای شما ارتقا دهد.

محصولاتی که برای شما معرفی و عرضه می‌شود علاوه بر داشتن قیمت و کیفیت ایده آل از  مزیت های بیشتری برخوردار هستند که این اسلب های فولاد را منحصر به فرد ساخته است.

کیفیت این محصولات ایرانی نسبت به قیمتی که می پردازید در رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و ارزش خرید آن بیشتر از نمونه های مشابه خارجی می باشد و به همین دلیل انتخاب بسیار لذت بخش را برای شما فراهم ساخته تا استفاده از یک محصول ایرانی نهایت سودآوری را داشته باشید. 

شرکت تولید اسلب فولادی خوزستان از جمله شرکت‌هایی می‌باشد که میتواند یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های ایرانی را تولید می کند و به همین دلیل از برندهای مشهور و مرغوب محسوب می‌شود و در تولید اسلب های با کیفیت پیشرو می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما