قیمت انواع تیرآهن باریک زنبوری

در کشورمان ایران طی سال های اخیر ساخت سازه های فولادی شروع شده و در سال های متداول در نحوه اجرا و محاسبه آن تغییرات زیادی انجام گرفته است که تیرآهن باریک زنبوری یکی از مهم ترین تغییرات بوده که این تیرآهن به عنوان تیر های موجود فرعی سقف و همچنین تیر های اصلی که کارشان صرفا حمل بار های ثقلی است را انجام می دهد که امروزه کاربرد بسیاری در ساخت و ساز ها دارند. 

قیمت انواع تیرآهن باریک زنبوری

خصوصیات ویژه تیرآهن باریک باکیفیت

خصوصیات ویژه تیرآهن باریک باکیفیت تیرآهن را می توان در ارتفاعات بالا استفاده کرد زیرا قدرت بالایی در خود دارد همچنین نصب تیرآهن به سرعت انجام می شود و در زمان نیز صرفه جویی می شود البته پس از اتمام پروژه نیز می توان چند قطعه را به یک دیگر وصل کرده یا توسعه و افزایش داد.

اگر از بالا به هر دو سر تیر آهن IPN نگاه کنیم ضخامت بال های موجود در آن در ابتدا و در انتها تماما یکسان است و در نقشه هایی که توسط مهندس های ایرانی ترسیم می شود استفاده ی بالایی می شود زیرا بر اساس استاندارد بوده و مشتریان زیادی برخوردار است.

تیرآهن هایی که با استاندارد INP ساخته می شوند بیشتر توسط کشور هایی مانند روسیه و چین تهیه و تولید می شوند که یکی از مشخصات آن این است که در ابتدا نازکی بال مشاهده می شود و در انتها به تدریج ضخیم می شود به صورتی که از سر تیرآهن شیب ملایم در ضخامت بال ها دیده می شود.

تیرآهن های INP در صنایعی مانند برج سازی، سدسازی، اسکله سازی، پل سازی، صنعت ساختمان و همچنین در صنایع های مشابه نیز استفاده های زیادی می شود که این نوع تیرآهن با کیفیت بسیار بالا در ظاهر و متریالی مناسب تهیه می شود.

عوامل موثر بر قیمت تیرآهن باریک زنبوری

عوامل موثر بر قیمت تیرآهن باریک زنبوری تیرآهن را می توان گفت یکی از پر استفاده ترین سازه در ساختمان سازی است همچنین قیمت آن با توجه به سایز های متفاوت و وزن های مختلف قابل تغییر است و به صورت کیلویی و یا شاخه ای قابل فروش از نمایندگی های معتبر می باشد که نیازمندان این سازه می توانند نیاز خود را تامین کنند.

امروزه تقاضای زیادی برای تیرآهن باریک زنبوری مشاهده می شود و بازار این تیرآهن بسیار داغ و در حال افزایش است همچنین شرکت های مختلفی در این حوزه در حال کار هستند و تیرآهن های با کیفیت مناسب و بالا خدمت مشتریان ارائه می دهند که خدماتی مانند برش تیرآهن در طول های مختلف و دلخواه برای مشتری انجام می شود.

افرادی که این نوع تیرآهن را نیازمند هستند می توانند به شعبه های معتبر و مجاز به صورت اینترنتی، تلفتی و یا حضوری مراجعه کرده و از قیمت تیرآهن باریک را مطلع شود البته باید توجه داشته باشید که قیمت آن قابل تغییر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما