قیمت انواع گندله سنگ آهن

گندله سنگ آهن به گلوله هایی که از نرمه سنگ آهن یا خرد شدن سنگ آهن تولید میشوند میگویند که در اینجا نرمه سنگ آهن را با موادی همچون آهک،سیمان، اب مخلوط میکنند و درون دستگاه گندله ساز میریزند و گندله ای ک مدنظر دارند را تولید میکنند که قیمت انواع آن به فاکتورهای مهمی بستگی دارد که در آن اثر گذار هستند.

قیمت انواع گندله سنگ آهن

خصوصیات مهم گندله سنگ آهن اسفنجی

خصوصیات مهم گندله سنگ آهن اسفنجی گندله سنگ آهن اسفنجی خصوصیاتی مهمی دارد که به توضیح آن میپردازیم.ب علت آنکه در این نوع سنگ اهن، ساختار گندله متخلخل است ب آن اسفنجی می گویند و از آن میتوان در صنعت فولاد سازی استفاده کرد که به شکل اسلب، میلگرد، بیلت، در می آورند و از آن استفاده میکنند.

می توان آهن اسفنجی را بدون اینکه ذوب کنیم ،بوسیله کم کردن سنگ آهن تولید کنیم،همین خصوصیت باعث شده کسانی که در صنعت فولاد سازی از فلز قراضه استفاده میکنند،از آن بهره مند شوند.

این محصول دارای عیال بالایی از آهن است که میتوان جایگزینی خیلی خوبی برلی قراضه‌های آهن ب حساب بیاید.

احیای سنگ اهن از طریق روشهایی مثله روش گاز طبیعی و روش زغال سنگ است که منجر ب تولید آهن اسفنجی میشود.

احیای سنگ آهن با استفاده از گاز طبیعی به روش ,میدرکس، که در بین اینها پرکاربردترینشان همان میدرکس است.

در روش میدرکس،گاز طبیعی وارد واحد شکست گاز میکنند و بوسیله حرارت دادن به هیدروژن و کربن تبدیل می‌کنند.هیدروژن و کربن را در کوره احیا وارد میکنند و با گندله سنگ آهن مخلوط میشود.

استفاده از سنگ آهن اسفنجی با تقاضای خیلی زیادی رو ب رو شده است.

بازار پخش انواع گندله سنگ آهن

پخش گندله سنگ آهن ب روشهای مختلفی انجام میشود.انواع گندله سنگ آهن در بازار وجود دارد که بعضی این محصول را ب صورت خام به مصرف کننده عرضه میکنند.بعضی از فروشندگان هم گندله اکسیدی عرضه میکنند ک در اینجا این گندله بوسیله اکسیداسیون ایجاد می‌شود و از آن در صنعت های گوناگون استفاده میکنند.

گندله های سنگ اهن قیمت های مختلفی دارند.اگر ب دنبال راهی هستید که بتوانید ب صورت ارزان و مناسب آن را خریداری نمایید میتوانید به صورت عمده برای خرید اقدام کنید که خیلی ب صرفه خواهد بود.

گندله سنگ آهن در فولاد کاربرد زیادی دارد بنابراین کسانی که در صنعت فولاد هستند باید مهارت های لازم را برای تهیه این محصول را فرا بگیرند،ب این علت که باید همه دستگاه‌هایی ک منجر ب تولید این محصول میشود و روش های تولید آن را یاد بگیرند تا بتوانند از آن استفاده کنند،تمام محصولاتی ک تولید میشود باید در اندازه یکسان باشد تا بتوان استفاده بهتری از آن کرد.

ب علت تقاضای زیاد برا استفاده از این کالا،میزان زیادی ازین گندله ها ب بازارهای داخلی و بازارهای خارجی فرستاده میشود که تمامی آنها از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما