قیمت بریکت آهن اسفنجی در تناژ بالا

قیمت بریکت آهن اسفنجی برای انواع آن که در سه نوع بریکت گرم آهن اسفنجی، بریکت سرد آهن اسفنجی و بریکت نرمه آهن اسفنجی دسته بندی می شود، متفاوت است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفاوت در قیمت بریکت آهن اسفنجی به دلیل تفاوت در نوع و آنالیز آن است. در این مقاله علاوه بر بررسی قیمت بریکت آهن اسفنجی به تفاوت این محصول با آهن اسفنجی نیز خواهیم پرداخت.

بریکت آهن اسفنجی، محصول فشرده سازی شده آهن اسنفجی است که مزیت هایی نسبت به خود محصول آهن اسفنجی دارد. از جمله امکان حمل و نقل راحت تر و انبارداری آسان آن. کاهش خطر آتش سوزی و ….

با وجود این مزیت ها، چرا درصد بالایی از آهن اسفنجی تولید شده در ایران بدون اینکه بریکت شود به فروش می رسد. دلیل این مسئله فروش و مصرف بالای آهن اسفنجی است. کارخانه های بزرگ فولاد سازی مصرف بالایی دارند. به همین دلیل کارخانه های تولید کننده آهن اسفنجی نیاز به دپو کردن محصولشان ندارند و به محض آماده سازی محصول اقدام به فروش آن می نمایند. با این حال در برخی موارد نیز بریکت آهن اسفنجی تولید شده و این محصول به صورت بریکت شده وارد کارخانه های فولادسازی می شود.

قیمت بریکت آهن اسفنجی

البته بریکت آهن اسفنجی خود دارای سه نوع است. قیمت بریکت آهن اسفنجی بر اساس نوع آن تعیین می شود. این سه نوع بریکت آهن را در ابتدای متن مورد اشاره قرار دادیم. شامل بریکت نرمه آهن اسفنجی، بریکت داغ آهن اسفنجی و بریکت سرد آهن اسفنجی است. البته علاوه بر نوع بریکت آهن اسفنجی، قیمت بریکت آهن اسفنجی تحت تاثیر شرایط بازار نیز قرار دارد. نیاز است در حین خرید، از فروشنده درخواست نماییم تا قیمت بریکت آهن اسفنجی را به صورت به روز اعلام نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما