قیمت بریکت آهن

قیمت بریکت آهن برای انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی و بریکت آهن اسفنجی متفاوت است. همانطور که میدانید در تعیین قیمت بریکت آهن، دو موضوع نوع و آنالیز آن مورد توجه قرار می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بریکت آهن را در دو گروه اصلی بریکت نرمه و بریکت آهن اسفنجی می توانیم دسته بندی کنیم. بریکت نرمه آهن از نرمه آهن اسفنجی تهیه می شود و بریکت آهن اسفنجی از خود آهن اسفنجی. البته بریکت آهن اسفنجی دارای دو نوع بریکت سرد و بریکت گرم است. در تولید بریکت سرد، آهن اسفنجی در درجه حرارت محیط وارد دستگاه بریکت زنی می شود ولی در تولید بریک گرم، درجه حرارت شارژ ورودی ا حدود 650 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. قیمت بریکت آهن برای این سه نوع متفاوت از هم است. البته علاوه بر نوع بریکت، باید آنالیز و ترکیب آن را نیز در تعیین قیمت بریکت آهن در نظر بگیریم.

حال می خواهیم دلیل ورود تکنولوژی ریکت زنی به حوزه آهن را بررسی کنیم.

تولید بریکت آهن

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا فرآیند بریکت سازی به حوزه آهن نیز وارد شده است؟

امکان حمل و نقل و دپو کردن آهن اسفنجی به دلیل احتمال اشتعال آن اندکی خطرناک است. به همین دلیل در جهان برای حل این مشکل، اقدام به فشرده سازی و پرس آهن اسفنجی می کنند. یعنی طی فرآیند بریکت سازی آهن اسفنجی را تبدیل به بریکت می کنند. بریکت آهن اسفنجی از نظر احتمال انفجار ایمن تر بوده و به همین دلیل در شرایطی که نیاز به حمل و نقل در مسافت های طولانی باشد، خرید بریکت نسبت به خود آهن اسفنجی ترجیح داده می شود.

همچنین فرآیند بریکت زنی بهترین راه استفاده و بازگرداندن نرمه آهن اسفنجی به خط فرآوری و استخراج آهن است. نرمه آهن اسفنجی محصول زیر سرندی است که در طی فرآیند سرند محصول آهن اسفنجی از آن جدا می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما