قیمت بیلت فولاد صادراتی ایران

از جمله محصولات فولادی موجود در بازار بیلت می باشد که به سبب کارایی بسیار هدف خرید مشتریان زیادی قرار می گیرد. بیلت فولاد صادراتی ایران با سطح کیفی عالی که دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد و می توان این محصولات را با قیمت های مشخصی در بازار تهیه کرد. لازم به ذکر است که قیمت بیلت ها از طریق سایت های آنلاین اعلام می شود تا کار را برای خریداران آسان کند.

قیمت بیلت فولاد صادراتی ایران

فرآیند تولید بیلت چگونه است؟

فرآیند تولید بیلت چگونه است؟ بیلت یا همان شمش فولاد در زمره محصولات پرکاربرد می باشد و می توان این محصولات را از جمله فراورده های میانی نورد فولاد معرفی کرد و از نظر سطح مقطع این محصولات در نمونه های گرد و مربعی می باشد و به همین سبب برای تولید میلگرد و سیم از آنها استفاده می شود.

با وجود کارایی بسیار یقینا شرکت های مختلفی برای تولیدشان اقدام می کنند و به این منظور از دو روش استقبال می گردد. دو روش مد نظر روش کوره بلند و روش کوره القایی و کوره قوس الکتریکی می باشد. در ادامه مطلب می خواهید روش تولید کوره بلند را توضیح دهیم تا با آنها آشنا شوید:

  1. در این روش ابتدا سنگ آهن بعد از اینکه پیش پخت می شوند در کوره های بلند ریخته می شوند که حاصل آن آهن خام و یا چدن می باشد.
  2. مرحله بعد در کانورتر آهن به فولاد تبدیل می شود و ناخالصی های فولاد چون کربن به وسیله اکسیژن گرفته می شود و فولاد خام به دست می آید.
  3. فولاد خام به وسیله پاتیل هایی به واحد های ریخته گری برده می شوند.
  4. در واحد های ریخته گری شمش ها آماده و بعد از سرد شدن برش داده می شوند.

تولید کننده بیلت فولاد صادراتی در کشور

تولید کننده بیلت فولاد صادراتی در کشور بیلت فولاد را در درجه های کیفی متفاوتی می توان تهیه کرد که بهترین آنها نمونه های صادراتی هستند  که در کشور مات به صورت عمده اماده فروش می شوند. بیلت صادراتی با وجود مشتریان بسیار به صورت عمده به فروش می رسد و به همین سبب تغییرات چشمگیری  را در نرخ آنها مشاهده می کنیم.

تولید کننده بیلت به خوبی می داند که کیفیت حرف اول را در انتخاب محصولات می زند و با این وجود نهایت سعی خود را می کند تا باکیفیت ترین ها را آماده فروش نماید. با وجود تولیدات عمده مشتریان در هر سطحی که بخواهند آنها را تهیه می کنند و اغلب با این تفاسیر قیمت ها مقرون به صرفه می شوند. لازم به ذکر است که تولید کننده بیلت فولاد سطح نیاز خریداران را در نظر می گیرد و بر همین مبنا میزان تولیدات خود را نیز تنظیم می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما