قیمت تیرآهن دست دوم

قیمت تیرآهن دست دوم بسته به کیفیت محموله از نظر جوش خوردگی، تابیدگی تیرآهن ها، نحوه برش آنها و البته درصد زنگ خوردگی تیراهن متفاوت است. قطعا قیمت تیرآهن دسته دوم برای محموله ای که رنگ شده و بدون هیچ زنگ خوردگی و جوش خودرگی است متفاوت از تیرآهن زنگ زده ای است که از چندین قسمت دچار جوش و برش شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت تیرآهن دسته دوم به صورت کیلویی اعلام می شود. چون هر شاخه تیرآهن دسته دوم ممکن است در طول متفاوت برش خورده باشد و وزن هر شاخه متفاوت باشد. در حقیقت ممکن است محموله میکش از تیرآهن های با ابعاد و طول متفاوت باشد. به همین دلیل در اغلب مواقع قیمت تیرآهن دسته دوم به صورت کیلویی اعلام می شود.

قیمت تیرآهن دست دوم رنگ خورده

قیمت تیرآهن دست دوم همانطور که در بالا اشاره کردیم ممکن است متفاوت باشد. دلی این مسئله بدیهی است. کیفیت محموله بسیار حائز اهیت است. به عنوان مثال هم اکنون موجودی ما تیرآهن دسته دوم ۱۶ و ۲۰ است که با لیزر برش خورده و همچنین رنگ نیز زده شده است. هیچگونه جوش خوردگی در محصول وجود ندارد. به دلیل اینکه تیراهن ها داخل سازه به کار گرفته نشده اند دارای ابیدگی نیز نمی باشند. این تیراهن ها می توانند گزینه بسیار مناسبی برای احداث سوله و به کارگیری دوباره آنها در سازه باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما