قیمت جهانی سنگ آهن در سپتامبر 2018

پیش بینی نوسان قیمت جهانی سنگ آهن در هفته های آینده سپتامبر، صعودی است. در پی محدودیت های زیست محیطی که بر فولادسازان چین اعمال شده است در کنار افزایش خرید سنگ آهن از سوی تجار چین، انتظار افزایش قیمت را داریم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت جهانی سنگ آهن همانطور که در نمودار زیر قابل مشاهده است، مسیر متفاوتی را تجربه کرده است. همراه با افزایش و کاهش بوده است.

www.ironmetal.ir

 

قیمت جهانی سنگ آهن 67 درصد

البته قیمت جهانی سنگ آهن برای عیار 62 درصد و 67 درصد متفاوت بوده است. نمودار 2 این موضوع را نشان می دهد. میزان رشد قیمت سنگ آهن 67 درصد قابل توجه بوده است و نزدیک 100 دلار به ازای هر تن CFR China رسیده است. همانطور که پیش بینی می شد در پی اعمال محدودیت ها بر فولادسازان چینی، افزایش قیمت سنگ آهن تا حدود 100 دلار در هر تن را مشاهده نماییم. البته تغییر نرخ قیمت جهانی سنگ آهن 62 درصد چندان زیاد نبوده و با ثبات نسبی همراه بوده است. و البته تحت تاثیر میزان تولید و قیمت آهن آلات دچار افت و خیز شده است.

www.ironmetal.ir

در حقیقت در هفته های اخیر با ثبات قیمت سنگ آهن عیار متوسط 62 درصد بوده ایم. در حالیکه قیمت سنگ آهن عیار بالا همراه با افزایش بوده است. همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، انتظار افزایش قیمت با آغاز زمستان و تغییر عرضه و تقاضا در بازار را داریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما