قیمت خرسک آهن پیکور خورده

خرسک که یکی از فراورده های جانبی به دست آمده از کارخانه های ذوب آهن بوده که به صورت سرباره از کوره های ذوب آهن به دست می‌آید این محصول در اشکال و خودروهای مختلفی تولید شده و به بازار عرضه شده است تا مشخص شدن در تولید انواع محصولات فولادی همچون شمش مورد استفاده قرار بگیرد قیمت خرسک آهن پیکور خورده می تواند تحت تاثیر عوامل متعددی باشد و قیمت آن را بالا یا پایین برای اطلاع از قیمت این محصول میتوان با فروشنده آن ارتباط برقرار کرده و به جزئیات دقیق تر را کسب نمود.

خرسک آهن پیکور یک محصولی با کیفیت می باشد که از ویژگی های خاصی بر خوردار است که همین امر باعث جلب توجه مشتری شده است و امروزه فروشندگان زیادی در سراسر کشور به فروش این محصول می پردازند تا بتوانند نیاز مصرفی مردم را تامین کنند فروشندگان این محصول همان فروشگاه های معتبر و زنجیره ای هستند که توانسته اتد محصول با کیفیت ارائه دهند که نتیجه آن یک در آمد زایی و اشتغالزایی مناسبی شده است و افراد خبره به کار فروشندگی این محصول می پردازند.

قیمت خرسک آهن پیکور خورده

عوامل موثر در قیمت خرسک آهن

عوامل موثر در قیمت خرسک آهن

خرسک از جمله ضایعات آهن به شمار می رود که حجم تولید آن در کارخانه های ذوب آهن بسیار می باشد. این محصول می تواند در تولید آهن اسفنجی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

خرسک در سه نوع بال میل ‌شده، پیکور خورده و تمیز نشده تولید می ‌شود که هر کدام از این محصولات تفاوت جزئی با همدیگر دارند. قیمت خرسک پیکور خورده تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله درجه خلوص، درصد پرتی و نوع کوره مورد استفاده برای ذوب مجدد آن است.

هر اندازه میزان ناخالصی موجود در خرسک کمتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود زیرا در نهایت می ‌توان محصول فولاد یا آهن بیشتری را از آن به دست آورد.

از طرف دیگر میزان و درصد پرتی خرسک آهن پیکور رابطه مستقیمی با میزان کربن موجود در آن دارد و هر چقدر درصد کربن در خرسک کمتر باشد ضایعات کمتری داشته و به همین دلیل قیمت بیشتری خواهد داشت زیرا نیاز به اضافه کردن آهن اسفنجی به جهت بالا بردن خلوص آن کمتر خواهد بود.

اندازه قطعات خرسک پیکور شده نیز می‌تواند عامل موثر دیگر در قیمت نهایی آن باشد. نوع کوره مورد استفاده برای ذوب و اندازه آن می تواند به طور غیرمستقیم در تعیین قیمت خرسک نقش داشته باشد به عنوان مثال خرسک های با اندازه بزرگ مناسب هر کوره ای نبوده و بنابراین از قیمت کمتری برخوردارند.

این محصول که بیشتر دررصنعت کاربرد دارد و بسیار پر مصرف و کاربردی بوده است که از کیفیت بالایی برخوروار بوده و توانسته رضایت مشتریان را برطرف نماید. خرسک آهن صادراتی به بیشتر نقاط کشور ارسال می شود و دارای فروش بسیار خوب و پر رونقی بوده و بسیار سود آور نیز می باشد که از نظر اقتصادی بهینه بوده است.

تامین کنندگان در بیشتر شهر ها وجود دارند که به صورت معتبر به فعالیت پرداخته و با ارائه خدمات به مشتریان توانسته اند نیاز مصرفی آنان را تامین کنند. سالانه هزاران تن از این محصول تولید شده که توسط همین تامین کنندگان به دست مشتریان رسیده و بازار فروش بسیار خوب و پر رونقی نیز دارد. برای اطلاع بیشتر از این تامین کنندگان خرسک آهن پیکور میتوانید به انواع سایت ها و یا همین سایت مراجعه نموده و محصول مورد نظر را مشاهده و با اطمینان خاطر خریداری نمایید.

خرید عمده خرسک آهن پیکور

خرید عمده خرسک آهن پیکور

فروش خرسک آهن پیکور با قیمت مناسب توسط فروشنده این محصول در سطح بازار انجام می ‌شود و کسانی که قصد خرید عمده آهن پیکور را دارند می توانند در هر زمان که مایل باشند با فروشنده آن ارتباط برقرار کرده و از مشخصات این محصول به طور دقیق آگاه شوند.

این محصول در انواع مختلف درجه خلوص و کیفیت قابل عرضه بوده و خریدار می تواند با توجه به بودجه و امکانات خود نوع مورد نظر خود را سفارش دهد تا سریعا در اختیار وی قرار گیرد و به آدرس مورد نظر ارسال شود.

برای خرید این محصول همچون گذشته نیازی به مراجعه حضوری نبوده و به راحتی و از طریق وب سایت فروشنده می توان آن را سفارش داد.

خورده ضایعاتی که در همه کارخانه‌های تولیدی فلزات ایجاد می‌شود، ضایعات آهن را دوباره مورد بازیافت فرار می‌دهند. فروشگاه مرکزی خرسک آهن پیکور خورده این محصول را به صورت آنلاین وغیرحضوری در بازار به فروش می‌رسانند. این مرکز محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب و ارزان به صورت عمده به مشتریان خود ارائه می‌دهد.این محصول کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد و تقاضا کننده این محصول در کشور بسیار زیاد می‌باشد و افراد زیادی خواهان این محصول به صورت عمده و کلی می‌باشند.

مشخصات فنی خرسک آهن

مشخصات فنی خرسک آهن این محصول که از ضایعات آهن بوده ودر صنعت های مختلفی به کار برده می شود که دارای شکل های مختلفی بوده که بیشتر به صورت خورد شده می باشد. این محصول دارای کارایی بسیار زیادی می باشد که در زیر شما را تعدادی از آن ها آشنا نموده تا اطلاعات کاملی را در مورد این محصول کسب نمایید.

  • ١-ازاین محصول در صنعت فولار سازی بسیار استفاده می کنند به گونه ای که محصول نورد نظر را ذوب نموده و از آن برای ساخت بیشتر وسایل خانگی و سایر محصولات استفادی می نمایند.
  • ٢-خرسک های آهن طی فر ایندی ذوب شده و ناخالصی آن گرفته شده و تبدیل به عیار بالا شده که از آن برای شارژ کوره های قوس الکتریکی استفاده می کنند.
  • ٣-این محصول به صورت شکسته و خورده شده در آمده و به کار خانه های مختلفی برده می شود و در خط تولید قرار گرفته و استفاده می شود.

کارایی این محصول بسیار زیاد بوده و در بالا به بخشی از آن پرداختیم و این محصول را ذوب کرده و با قیمت مناسبی در بازار به فروش می رسانند که تولید خرسک آهن بسیار زیاد می باشد.

منظور از خرسک آهن پیکور خورده چیست؟

منظور از خرسک آهن پیکور خورده چیست؟ مراکز تولید خرسک آهن پیکور برای ساخت انواع خرسک آهن از دانش روز بهره برده و با تیمی مجرب و متخصص بهترین خرسک آهنی ها را با کیفیت و کارایی بالا تولید کرده و با قیمت های اقتصادی به بازار ارائه می کنند. لازم به ذکر است که این تولیدکننده در نظر دارد تولید خرسک آهنی را افزایش دهد تا بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران در این زمینه باشد. اگر از این تولیدکننده حمایت صورت گیرد قطعاً او می‌تواند محصول بیشتری را تولید و حتی صادرات آن را به انجام برساند.

خرسک آهن یکی از مهمترین مواد برای کوره های بلند در صنایع ذوب آهن جهت تولید آهن و فولاد می باشد. این محصول از درجه خلوص نسبتا بالایی برخوردار است و کارخانه های تولید فولاد از مشتریان دایمی این محصول هستند که در تناژ بالا آن را نیاز دارند. خرسک آهن به معنای بلوک های کوچکی است که در فرایند تبدیل سنگ آهن به فولاد یکی از فرآورده های اصلی می باشد. آهن پس از استخراج از معدن ابتدا به صورت کنسانتره درآمده سپس مواد اضافی از آن حذف شده و به شکل خرسک ارائه می ‌شود و در نهایت این خرسک طی چند مرحله به فولاد تولید می ‌شود به همین دلیل از مواد اولیه ضروری برای صنایع فولاد است.

بعد از فراوری آهن ها و حرارت و در نتیجه ذوب آن ها عملیات های ویژه متعددی به روی انواع سنگ آهن انجام می شود که باعث تبدیل شدن به گندله، فولاد و کنسانتره و سایر آهن های دیگر از جمله خرسک آهن خواهد شد. مناسب ترین خرسک های آهنی بیشتر کروی و دایره ای و حتی به اشکال دیگر نیز هستند و رنگ آن ها نیز خاکستری رو به سیاه می باشد، سطح این سنگ ریزه ها کاملاً صیقل داده شده و صاف است و ضخامت اندکی نیز دارند. این دانه های ریز در اثر حرارت دیدن به سرعت و به آسانی ظاهرشان تغییر می کند و به فلزات مرغوب تبدیل می گردند.

کاربرد انواع خرسک آهن در صنعت

کاربرد انواع خرسک آهن در صنعت فروش خرسک آهن به صورت آنلاین وغیرحضوری امکان پذیر می‌باشد و بازار فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است.ضایعات آهن در همه کارخانه های فولاد به دلیلی مختلفی وجود دارد. که این محصول مورد استفاده بازیافت قرار می‌گیرد.این محصول دارای ابعاد و سایز های مختلف می‌باشد.

خرسک آهن از استفاده مواد اولیه استاندارد در خط تولید کارخانه تولید شده است. خرسک های آهن یک فلز بسیار براق بوده و انعطاف پذیر می‌باشد و ظاهری خاکستری و نقره‌ای دارد. این محصول در هوای خشک ماندگاری بالایی دارد. خرسک آهن بیشترین استفاده را در ضایعات آهن دارد. خرسک آهن پیکور خورده قطعات بسیار درشت از سر آهن می‌باشد.که برای تمیز کردن این محصول از پیکور استفاده می‌شود.

این محصول به دلیل داشتن مزایای فراوان مورد استفاده مصرف کنندگان بیشماری قرار گرفته است. این محصول دارای هزینه بسیار کم و استحکام بسیار بالایی دارد و بیشترین کالا هایی فلزی که کشور تولید می‌شود از این محصول می‌باشد. این محصول دارای مقاومت بالایی بوده و در صنعت فولاد سازی از این محصول دوباره استفاده می‌شود.این محصول در کشور در نمونه‌های متنوعی تولید می‌شود و بیشترین تقاضا را در کشور دارد

فروش فوری خرسک آهن پیکور خورده

فروش فوری خرسک آهن پیکور خورده تولید خرسک آهن با بهترین کیفیت در کشور انجام می‌شود و خواهان بسیار زیادی در کارخانه های فولادی دارد. بزرگترین و برترین تولیدکنندگان خرسک آهن پیکور خورده در ایران با عرضه ی این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین امکان دسترسی آسان و سریع آن را برای همه افراد متقاضی فراهم کرده است. بیشترین جنس این محصول را می‌توانید به صورت عمده و کلی از طریق همین مرکز فروش تخصصی و معتبر تهیه و خریداری نمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. خرسک آهن پیکور خورده نسبت به دیگر جنس های ابن محصول دارای مزایای بیشتری بوده و کاربرد متعددی دارد.و فروش این محصول به صورت عمده و کلی انجام می‌شود.این محصول به قیمت تولید کننده در بازار به فروش می‌رسد و قابلیت ارسال به تمام نقاط دور و نزدیک کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد.

بازار فروش خرسک آهن پیکور در حال حاضر توانسته است بازار بسیار پر رونقی را چه در داخل کشور و چه در کشورهای همسایه به دست آورد و به سبب کیفیت فوق‌ العاده این محصول رضایت مصرف کنندگان را تا حد زیادی به دنبال داشته و توانسته است اعتبار خوبی را در زمینه پخش و توزیع به دست آورد و تولید و توزیع خود را افزایش دهد. این خرسک آهنی ها در برندها و کیفیت های مختلف موجود می باشد که بازار خرید آن بسیار پر رونق است. قیمت خرسک آهن بسته به عوامل مختلفی تغییر پیدا می‌ کند.

برای آشنایی با قیمت ها می توانید از روش های مختلفی که وجود دارد استفاده کنید و با قیمت ها به صورت کاملا جزئی آشنا شوید. قیمت این محصول به عواملی مانند شرکتی که در آن محصول تولید شده و مواد اولیه که در آن به کار برده شدند بستگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما