قیمت خرید آهن قراضه سنگین درجه یک

قیمت خرید آهن قراضه سنگین درجه یک بستگی به کیفیت و درجه خلوص آنها دارد. البته ضایعات آهن را بیشتر به صورت کلی خرید و فروش می کنند که این امر نیز تاثیر زیادی بر ارزش گذاری چنین محصولاتی داشته و بارزترین علت تغییرات در نرخ ها نیز همین مورد است. از سوی دیگر، جهت تهیه قیمت ها می توانید به مرکز فروش آهن قراضه مراجعه نمایید که ما در این مطلب معرفی می کنیم.

قیمت خرید آهن قراضه سنگین درجه یک

موارد کاربرد آهن قراضه

موارد کاربرد آهن قراضه با موارد کاربرد آهن قراضه آشنایی دارید؟ امروزه به دلیل گرانی و همینطور کمبود منابع اصلی، بیشتر کارخانه جات تولیدی از ضایعات استفاده می نمایند. به این علت به دنبال محصولاتی می گردند که از عیار بالاتری برخوردار بوده و هنگام بازیافت کردن، نیاز به استخراج دشوار ندارد.

به هر صورت، این ضایعات از دید محیط زیستی نیز یک خطر بالقوه به شمار می روند و یکی از دلایلی که دوباره بازیافت می شوند و به چرخه تولید بر می‌ گردند، همین نگرانی است. در کل، بارزترین کاربردهای این آهن ها عبارت می باشند از:

  • تولید ورق های فولادی، آلومینیومی و سایر آلیاژها
  • ساخت انواع لوازم خانگی
  • استفاده در صنعت خودروسازی و ماشین آلات
  • به کار بردن در عرصه های هنری

باید بگوییم که این محصولات شامل کالاهایی می باشد که در اطراف مان‌ به وفور استفاده می کنیم. از یخچال گرفته تا اجاق گاز، میزها، ماشین و سایر محصولات دیگر همه مقداری کم و بیش آهن در آنها به کار رفته است. نکته جالب این می باشد که از همین مواد به اصطلاح دور ریختنی، دوباره همان کالاها را می سازند و عرضه می کنند.

فروش انواع آهن قراضه سنگین

فروش انواع آهن قراضه سنگین می دانید فروش انواع آهن قراضه سنگین چگونه صورت می گیرد؟ قبل از همه بگذارید این محصولات را دسته بندی نماییم. آنها به دو بخش تقسیم می شوند. نوع اول قطعاتی هستند که با استانداردهای جهانی مطابق بوده و ضخامت شان‌ بیش از 1.4 اینچ می باشد. آنها به ضایعات آهن سنگین 1 معروف اند.

اما آهن سنگین دو نیز وجود داشته که ضخامت شان‌ 1.8 اینچ است و به قطعات سیاه گالوانیزه و آهنی گفته می شود. آنها بیشتر برای ساخت در کوره های ذوب به کار می روند.

از این موضوع گذشته، مشتریانی که اغلب کارخانه داران و بازرگانان هستند، قادر می باشند که تا هر نوعی را با کیفیت عالی و استاندارد از این مجموعه به دست آورند. فروش به صورت آنلاین انجام می شود و این مسئله باعث گردیده تا شرایط خاصی برای خریدار ایجاد شده و از راه دور سفارش را ارائه دهند.

به هر حال، چنین ضایعاتی را می شود با کمترین زمان ممکن و آسان به دست آورد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما