قیمت خرید اهن اسفنجی گندله پر عیار

قیمت خرید آهن اسفنجی گندله دار به عوامل مختلفی بستگی دارد و در بازه های زمانی مختلف با توجه مولفه های خاصی تغییر می کند قیمت این محصول با توجه به کیفیت، شیوه خرید، اندازه‌، وزن، برند تولید کننده و شرکت تولید کننده  دچار نوسان می شود. 

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت محصول نوسانات ارزی و شرایط موجود در جامعه می باشد همچنین میزان تقاضا برای خرید نیز در قیمت این محصول تاثیر گذار است. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد. 

قیمت خرید اهن اسفنجی گندله پر عیار

دسته بندی کیفی اهن اسفنجی گندله پر عیار

دسته بندی کیفی اهن اسفنجی گندله پر عیار کیفیت آهن اسفنجی گندله پر عیار به سه دسته با کیفیت پایین، متوسط و کیفیت بالا تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.

آهن اسفنجی از احیای سنگ آهن طی عملیات مشخصی به دست می آید و بعد از انجام فرایند خاصی، اکسیژن را از سنگ آهن می گیرند و به این روش گندله کردن سنگ آهن می گویند. 

سنگ آهن دارای عیار ۶۷ درصد است که پس از انجام فرایند، آهن اسفنجی گندله از آن حاصل می شود. کیفیت آهن اسفنجی پر عیار به عوامل مختلفی بستگی دارد و دارای کیفیت های مختلف می شود. از آهن اسفنجی در مصارف گوناگونی مانند فولاد سازی و ریخته گری استفاده می شود

عرضه کنندگان برتر اهن اسفنجی گندله پر عیار

عرضه کنندگان برتر اهن اسفنجی گندله پر عیار عرضه آهن اسفنجی به صورت های مختلفی انجام می شود و این محصول را می توان از طریق عرضه کنندگان آن به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم خریداری کرد. 

عرضه کننده این محصول به صورت مستقیم، محصولات خود را به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رساند و آهن اسفنجی را به صورت عمده به مراکز و نمایندگی ها می فرستد تا دسترسی به این محصول برای خریداران راحت تر شود.  

عرضه آهن اسفنجی در نمایندگی های آن با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود. عرضه مستقیم این محصول امروزه مورد توجه قرار گرفته است زیرا واسطه ها در این شیوه خرید حذف می شوند و محصول با قیمت مناسب تری به دست مشتریان می رسد.

یکی از بهترین عرضه کنندگان آهن اسفنجی در کشور، فروشگاه ها و مراکز خرید اینترنتی می باشند که کسب و کار آن ها امروزه بسیار رونق گرفته است و خرید از طریق آن ها مزایای زیادی به همراه دارد که از ان جمله می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه و دسترسی راحت تر به محصول اشاره کرد همچنین قیمت محصول تا حدودی کاهش می یابد. 

عرضه مستقیم آهن اسفنجی یکی از شیوه های پرطرفدار خرید است که افراد زیادی به این شیوه تمایل دارند زیرا واسطه ها حذف می شوند و قیمت محصول تا حدودی کمتر می شود که این به نفع مشتریان و خریداران است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

2

    • سلام بهرام عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید یا با شماره تلفنی که در اختیارتون قرار دادیم، تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنیم.

تماس با ما