قیمت روز ته تاندیش فولاد در بازار

ته تاندیش به قطعه ای نسوز گفته می شود که در صنایع فولاد سازی یا صنایع ریخته گری مهم واقع شده و عملیات مختلفی را در این حوزه ها به سرانجام می رساند. اکنون ته تاندیش فولاد در دو نوع قابل تعویض و غیر قابل تعویض موجود بوده و از این رو قیمت روز آن در بازار با درجه های مختلفی همراه می باشد.

قیمت روز ته تاندیش فولاد در بازار

مزیت های ته تاندیش فولاد درجه یک

مزیت های ته تاندیش فولاد درجه یک تاندیش قطعه ای کاربردی در صنایع فولادسازی به شمار رفته و نازل به کار رفته در کف آن را ته تاندیش می نامند؛ ته تاندیش فولاد، مذاب های ایجاد شده در این صنایع را از تاندیش به قالب ماشین ریخته گری مداوم هدایت نموده و کارکردی مفید را در این حیطه از خود بروز خواهد داد.

حال می خواهیم بدانیم که مزیت های ته تاندیش فولاد درجه یک چیست که آنها را در گزینه های زیر نام برده ایم:

  1. این ابزار از طراحی های بخصوصی برخوردار بوده و عملکردهایی مطابق با طراحی های استاندارد خود را ارائه خواهند داد.
  2. با وجود ته تاندیش فولاد، مذاب های فولاد شکل گرفته به درستی در جریان انتقال قرار گرفته و در میزان و اندازه مشخص، آنها را عبور خواهند داد.
  3. ته تاندیش هایی که از جنس جرم ریختنی برخوردار بوده و یا به صورت پرسی تولید می گردند؛ نمونه های مناسبی برای استفاده خواهند بود.
  4. این ابزار عمدتاً از قابلیت تعویض برخوردار بوده و بعد از هر عمل ریخته گری می توان آنها را عوض کرد که در این صورت با نصب هر ته تاندیش نو، کارکرد بهینه تری را هم می توان از آن شاهد بود.

فروش ویژه ته تاندیش فولاد به صورت مستقیم

فروش ویژه ته تاندیش فولاد به صورت مستقیم با وجود ته تاندیش فولاد در صنایع ریخته گری است که بسیاری از مواد معدنی مهم از جمله فولاد در معرض تولید قرار گرفته و سپس برای کاربردهای بزرگتر عازم صنایع دیگر می شوند.
اما برای اینکه این محصولات در جریان تامین مناسبی قرار گرفته و دسترسی به آنها در سریع ترین و بهترین زمان ممکن برای شما خریداران گرامی میسر گردد؛ مراکزی دست به کار شده و اقدام به فروش ته تاندیش فولاد نموده اند.
مانند این مرکز که در راستای فروش ویژه انواع ته تاندیش فولاد به صورت مستقیم فعالیت داشته و توسط آن می توانید این ابزار ضروری را در اسرع وقت و بدون اتلاف هزینه و زمان، سفارش دهید.
شرایط فروش ویژه در نظر گرفته شده از این مجموعه به شما فرصت انتخابی بهتر از محصولات درخواستی تان را داده و در نتیجه به کمک آن می توانید ته تاندیش فولاد را با این مشخصات دریافت نمایید»

  • انواع ته تاندیش فولاد اصل و درجه یک با بهترین جنس و ساختار
  • انواع ته تاندیش با نرخ و قیمتی استثنایی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما