قیمت روز شمش فولاد مبارکه در بازار

قیمت روز شمش فولاد مبارکه در بازار مطابق با مسائل مختلفی تعیین می گردد. مهمترین عامل کیفیت محصول است. در کنار این، نوع خرید مشتریان تاثیر زیادی دارد که می توان گفت انواع شمش فولاد صادراتی را گروه های بازرگانی با نرخ های کمتری می توانند به ‌دست آورند، زیرا که کالا را عمده می خرند. به هر صورت، ارائه دهنده با قیمت های متفاوتی به ارائه کالا می پردازد که در این نوشته توضیح بیشتری می دهیم.

قیمت روز شمش فولاد مبارکه در بازار

انواع شمش فولاد تولیدی در مبارکه

انواع شمش فولاد تولیدی در مبارکه قبل از معرفی انواع شمش فولاد تولیدی در مبارکه می خواهم این پرسش را مطرح نماییم که به چه گونه از این آلیاژ شمش گفته می شود؟ در اصل، این محصولات قطعاتی مستطیلی مانند بوده که بیشتر سطح مقطع شان‌ به علت قالب گیری که به روش دستی انجام می شود، ذوزنقه ای می باشد.

طول و ضخامت هر کدام نیز فرق می کند. اما شکل آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شمش ها نام های متنوعی دارند که می توان این گونه‌ اشاره نمود:

  • بلوم
  • اسلب
  • بیلت

باید گفت که هر کدام از محصولات از نظر کیفی درجه بندی می شوند که بر اساس استانداردهای روسی 3SP-5SP بوده و طبق استاندارد DIN آلمان ST37-ST52 می باشد. به دلیل درصدهای گوناگونی از عناصر که در فولاد ممکن است وجود داشته باشد، این محصولات از نظر مکانیکی با هم مغایرت های زیادی دارند.

مثلاً می توان از دید کشش، انعطاف پذیری، خمش، پیچش و غیره چنین کالاهایی را دسته بندی نمود. در کل، از شمش ها بیشتر در صنایع میلگرد سازی استفاده می نمایند. آنان رنگ طوسی دارند که نشان دهنده میزان درجه خلوص شان‌ نیز می باشد.

ولی باید گفت که شرکت تولید کننده اصلی، محصولاتی از این دست را به روش های گوناگونی می سازد و ما در ادامه این بحث، اشاره مختصری خواهیم نمود.

شرکت تولید شمش فولاد مبارکه

شرکت تولید شمش فولاد مبارکه شرکت تولید شمش فولاد مبارکه از مواد اولیه مختلف و همینطور شیوه های خاصی در این خصوص استفاده می کند. پس از این که ماده آماده شد، شمش ریزی در قالب های گوناگونی انجام می شود. از طرفی در ساخت بیشتر از فولاد خام، آهن اسفنجی و سنگ آهن کار می گیرد.

همچنین این شمش ها در کوره های القایی یا کنورتور ساخته می شوند. باید گفت، این کالا محصولی پیش ساخته به شمار می رود که سپس آن را کارخانه های متعددی خریداری کرده و در امور متفاوتی استفاده می نمایند. روی هم رفته، تولید کننده بهترین ها را ارائه می دهد.

اما از این مجموعه شما قادر هستید تا مرغوب ترین شمش های تولید شده توسط کارخانه بزرگ فولاد مبارکه را بسیار راحت و با نرخ روز تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

2

  1. السلام عليكم
    تحيه طيبه
    احتاج الى بليت ستيل
    بقياسات ٣٠٠ ملم× ٣٠٠ ملم طول ٦ متر
    ٢٢٥ × ٢٢٥ ملم طول ٦ متر
    او ممكن عرض القياسات الموجوده عندكم
    ولكم جزيل الشكر والاحترام

تماس با ما