قیمت روز فولاد در ایران

قیمت روز فولاد در ایران با افزایش عرضه در بورس کالا، علیرغم اینکه هدف کاهش قیمت ها بود ولی روند افزایشی را طی کرد. هم اکنون قیمت آهن در بازار 4200 تومان است. البته رئیس اتحادیه آهن فروشان اعلام کرده است با افزایش عرضه فولاد در بورس سعی در کاهش قیمت آهن به زیر 4 هزار تومان دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در ماه های اخیر، بازار فولاد با افت و خیز های شدیدی مواجه بود. قوانینی که از سوی وزارت صمت در این حوزه با هدف کنترل قیمت ها، حذف دلالان و همچنین از بین بردن قیمت های کاذب در این حوزه اعمال شد، سبب افت و خیزهایی در قیمت روز فولاد در ایران شد.

عرضه فولاد در بورس

عرضه محصولات فولادی و آهن خام در فولاد با قیمت های غیر منطبق با قیمت بازار، نه تنها سبب کنترل قیمت ها نشد بلکه شاهد افزایش قیمت ها در بازار حقیقی بودیم. ولی با آزاد شدن سقف معاملات بورس با هدف شفاف شدن قیمت روز فولاد در ایران، قیمت محصولات فولادی و مواد خام نیز در بورس رشد بیش از بیست درصدی را شاهد بود که به قیمت های بازار نزدیک تر شد.

البته در هفته جاری شاهد یک ثبات نسبی در بازار بودیم. بازار میل به رشد قیمت ها نداشت. اغلب محصولات فولادی بدون تغییر قیمت عرضه شدند. برخی از عرضه کنندگان سعی در افزایش قیمت داشتند که البته با مقاومت بازار روبرو شدند. البته انتظار ثبات بازار با توجه به تعطیلات هفته اخیر، در اوایل این هفته را داشتیم. که سبب تجربه یک بازار آرام و ثبا حدودی قیمت روز فولاد در ایران شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما