قیمت روز میلگرد نمره 8 عمده

امروزه صنعت ساختمان سازی با پیشرفت بسیاری روبرو گشته و در هر یک از اجزای آن، ابزارآلات متعددی استفاده می گردند. یکی از مهمترین ابزارهای ساختمانی که استحکام و امنیت بنا را برای آن به ارمغان می آورد، میلگرد است. در واقع از این ابزار فولادی برای افزایش مقاومت بتن بهره می گیرند. اما یکی از انواع میلگردهایی که می توانید به عنوان گزینه ای مناسب جهت خرید عمده روی آن تمرکز کنید، میلگرد نمره 8 است که با قیمت روز به فروش می رسد.

قیمت روز میلگرد نمره 8 عمده

وزن هر شاخه میلگرد نمره 8

وزن هر شاخه میلگرد نمره 8 نام میلگرد بارها و بارها به گوشمان خورده و یا از نزدیک با آن برخورد داشته ایم و میدانیم که به میله ای مقاوم و فولادی که سطحی سخت و غیر قابل شکننده را به خود اختصاص داده و در صنعت ساختمان سازی با کاربرد و اهمیت ویژه ای روبرو گشته است.
در حقیقت زمانی که قبل از اینکه بتن را در ساختمان پی ریزی کرده و اجرا نمایند، از میلگرد کمک گرفته و مقاومت بتن در گرو استفاده از این ابزار حیاتی در ساختمان خواهد بود.

از کف ساختمان گرفته تا دیوارها همگی از میلگرد تشکیل یافته و یکی از اساسی ترین و اولیه ترین چیزها برای بنای ساختمان، این محصول می باشد که بدون وجود آن، امکان شکل گیری اسکلت ساختمان، ممکن نخواهد بود.
همچنین باید گفت که میلگرد منجر به جلوگیری از شکستن بتن در مواقعی مانند زلزله شده و آن را تقویت می سازد که همه‌ی این موضوعات نشان از ضرورت اجتناب ناپذیری این میله دارند.

اما در قسمت اول گفتیم که یکی از انواع میلگرد که امروزه در ساختمان سازی از آن به وفور استفاده شده، میلگرد سایز 8 می باشد که در این بخش می خواهیم به بررسی وزن هر شاخه از این محصول بپردازیم که در این باره باید عنوان داشت که میلگرد نمره 8 از وزن 5 کیلوگرمی برخوردار خواهد بود.

خرید مستقیم میلگرد نمره 8 از کارخانه

خرید مستقیم میلگرد نمره 8 از کارخانه اکنون امکان خرید مستقیم انواع میلگرد نمره 8 با شرایط مستقیم و مشابه با خرید از کارخانه از طریق این مجموعه که از توزیع کنندگان مستقیم میلگرد به شمار می آید، فراهم آمده و می توانید این محصول را در انواعی از این مدل ها بنا بر نوع نیاز سفارش داده و از قیمت مناسبتر آنها بهره مند شوید:

  1. میلگرد ساده: در سایزهای 6 تا 50 میلیمتر موجود بوده و از آن علاوه بر ساختمان سازی بخصوص ساختمان های سنگین، برای امور دیگری مانند اجرای خیابان و فرودگاه نیز استفاده می گردند.
  2. میلگرد آجدار: این محصولات خود به انواع دیگری نظیر میلگرد ترمومکانیکی و میلگرد با مقاومت زیاد تقسیم بندی شده اند، میلگردهای نوع اول از ویژگی هایی مانند استحکام فوق العاده، قابلیت جوش پذیری، خمش پذیری و … برخوردار بوده و نمونه دوم  یعنی میلگرد با مقاومت بالا یا همان HSD نیز از خاصیت جوش پذیری 100 درصد بهره برده و برای تاسیس پل، ساختمان های صنعتی و تجاری استفاده می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما