قیمت روز میلگرد a3 آجدار

میلگرد a3 یکی از انواع میلگردهای ساخته شده توسط شرکت های تولیدی است که به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. قیمت روز میلگرد a3 آجدار را  می توان در این وب سایت مشاهده و نسبت به خرید این نوع میلگرد با قیمت عمده و ارزان اقدام نمود.

قیمت روز میلگرد a3 آجدار

نحوه تشخیص میلگرد a3

نحوه تشخیص میلگرد a3 میلگردها از لحاظ قطر متفاوت ساخته می شوند. برای تشخیص میلگرد a3 از دیگر انواع میلگردها می بایست با دقت به عاج میلگرد توجه نمود. جهت تشخیص این نوع میلگرد توجه به نکات ذیل ضروری می باشد:

  • در میلگردهای a3 عاج ها به صورت ضربدری  یا جناقی می باشند
  • میلگرد a3 شکننده تر است
  • در مراحل تولید میلگرد a3 پس از مرحله عاج زنی میلگرد ها وارد مرحله خنک کاری می شوند که این امر با پاشیدن آب یا در معرض قرار گرفتن در برابر هوا صورت می گیرد که باعث می شود رنگ میلگرد سیاه شود.
  • میلگرد a3 در رده میلگرد های نیمه سخت قرار می گیرد
  • مقاومت میلگرد a3 از دیگر نوع میلگردهای a1، a2 بیشتر است
  • از میلگرد a3 در ستون و پایه های ساختمان استفاده می شود
  • میلگرد a3 نامناسب برای آهنگری و تغییر شکل 

لازم به ذکر است که میلگردهای a3 دارای عاج مارپیچ یکدست می باشند که بهترین روش تشخیص این نوع میلگرد از دیگر انواع آن می باشد. بعضی از شرکت های تولید کننده انواع میلگرد، نوع آن ها را با مشخصات عاج مشترک تولید می کنند که تشخیص آن برای مهندسین ناظر ممکن است مشکل باشد. لذا توصیه می شود برای تشخیص درست تر نوع میلگرد که در سازه چنانچه از نوع اشتباهی آن که از لحاظ مقاومت متفاوت هستند استفاده شود برای سازه مشکلاتی را بوجود خواهد آورد، میلگردها را به آزمایشگاه فرستاده تا نوع دقیق آن ها مشخص شود. 
چنانچه از نوع a3 در سازه زیاد مصرف شود سازه پرفولاد می شود که این بر خلاف مقررات سازمان نظام مهندسی است و چنانچه از نوع میلگرد a2 در سازه استفاده شود، سازه مقاومت لازم را نخواهد داشت لذا تشخیص نوع میلگرد برای استفاده در سازه بسیار مهم و ضروری می باشد.

مرکز پخش انواع میلگرد a3 اصفهان

مرکز پخش انواع میلگرد a3 اصفهان مرکز پخش میلگرد اصفهان انواع میلگردهای مورد مصرف را از جمله میلگرد a3  به صورت تولید انبوه در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار می دهد. میلگردهای تولید شده از جنس مرغوب بوده و مشخصات درج شده بر روی میله های آن حقیقی بوده و دارای استانداردهای لازم می باشد.

جهت اطلاع از قیمت های به روز و خرید به صورت عمده و جزئی می توان به وب سایت های معتبر فروش انواع میلگرد مراجعه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما