قیمت سنگ آهن معدن گل گهر

منطقه معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان با داشتن معادن غنی از سنگ آهن به عنوان یکی از قطب های فعال در زمینه تولید سنگ آهن در کشور می باشد که سالانه حجم زیادی از سنگ آهن را وارد بازار مصرف می کند. برای اطلاع از قیمت سنگ آهن گل گهر می توان به سایت های اینترنتی معتبر در این زمینه مراجعه کرد و اطلاعات کافی از قیمت این محصول کسب کرد.

قیمت سنگ آهن معدن گل گهر

مهم ترین معادن سنگ آهن در کشور

مهم ترین معادن سنگ آهن در کشور

ایران با دارا بودن حدود ۶۹ ماده معدنی در میان ۱۵ قدرت معدنی جهان جای گرفته و یکی از کشورهای غنی از حیث دارایی های معدنی به حساب می آید.

یکی از معادن معدنی موجود در کشور معادن سنگ آهن می باشد. برای اطلاع از مهمترین معادن سنگ آهن در کشور تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

معدن سنگ آهن گل گهر در شهرستان سیرجان یکی از مهمترین معادن سنگ آهن کشور می باشد. معدن سنگ آهن گل گهر در ۵۵ کیلومتری شهرستان سیرجان واقع شده است.

این معدن با ذخیره احتمالی یک میلیارد تن سنگ آهن بزرگترین معدن شناخته شده سنگ آهن در خاورمیانه می باشد.

معدن سنگ آهن چادرملو یکی دیگر از منابع و معادن مهم سنگ آهن در کشور است که در حال حاضر بزرگترین تولید کننده کنسانتره سنگ آهن در کشور می باشد.

این معدن در قلب کویر مرکزی ایران واقع شده و در ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان یزد قرار دارد.

معدن سنگ آهن چغارت بافق یزد نیز جزو مهمترین معادن سنگ آهن و اولین معدن سنگ آهن شناخته شده در ایران می باشد. این معدن در ۱۲ کیلومتری شهرستان بافق قرار دارد.

این معدن تغذیه کننده شرکت ذوب آهن اصفهان در زمان تاسیس آن بوده و به حساب می آید. این معدن با ذخیره یک سوم سنگ آهن کشور یکی از معادن مهم  کشور می باشد.

کارخانه تولید سنگ آهن گل گهر سیرجان

کارخانه تولید سنگ آهن گل گهر سیرجان

 کارخانه سنگ آهن گل گهر سیرجان با بهره گیری از علم روز و تکنولوژی جدید، متشکل از افراد با تجربه متخصص و با ایجاد بستری مناسب در امر تحقیق و توسعه با حرکت مستمر و هدفمند در راستای چشم انداز کشور قدمی هر چند کوچک برداشته است و سعی نموده با ارائه محصولات درجه یک بازار داخلی را در کنترل خود نگه دارند.

تولیدات حاصل از سنگ آهن استخراجی از معدن گل گهر سیرجان شامل؛ گندله سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن و سنگ دانه بندی شده می باشد.

معدن سنگ آهن گل گهر سیرجان دارای قابلیت های بسیاری برای تبدیل شدن به یک منطقه بزرگ و رقابتی در سطح ایران ایران و حتی جهان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما