قیمت سنگ آهن مگنتیت اصفهان

قیمت سنگ آهن مگنتیت اصفهان با توجه به کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف از جمله در ساخت سازه های فولادی دارد، مناسب می باشد. سنگ آهن انواع مختلفی دارد که برای فروش در ایران مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. لازم به ذکر است بدانید تمایل کارخانه‌های ذوب آهن و فولاد اصفهان بیشتر به‌ سنگ‌آهن مگنتیت، با عیار بالای ۵۷ درصد است.

برای خرید سنگ آهن مگنتیت با قیمت مناسب می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

قیمت سنگ آهن مگنتیت اصفهان

کاربرد سنگ آهن مگنتیت

کاربرد سنگ آهن مگنتیت سنگ آهن دارای انواع مختلفی می باشد که در این میان سنگ آهن مگنتیت بیشترین کاربرد را دارد. سنگ آهن مگنتیت دارای عیار حداکثر 72 درصد می باشد و در میان انواع کانی های سنگ آهن از اهمیت و قیمت بیشتری نیز برخوردار است. 

کاربرد مگنتیت به دلیل دارا بودن ویژگی مغناطیسی، برای پرعیار سازی بسیار مناسب می باشد. همچنین در اکتشاف و در فرآوری نسبت به سایر انواع سنگ آهن کم‌ هزینه ‌تر می باشد.

به طور کلی انواع سنگ آهن را از معادن شناسایی شده استخراج کرده و پس از فرآوری و خالص سازی، برای تولید انواع سازه‌های فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. صنایع و تمدن‌های پیشرفته‌ی امروزی تا حدود زیادی به سازه‌های فولادی و چدن حاصل از این سنگ نیازمندند.

عمده مصرف سنگ آهن مگنتیت برای تولید فولاد است. از مهم ترین موارد استفاده این محصول می توان به ساختن سیم، ورق و لوله فولادی، ریل، دیگ بخار، قطعات ساختمانی، ابزار آلات، فنر، کارد و چنگال اشاره نمود.

سنگ آهن مگنتیت نیز به واسطه برخورداری از خاصیت الکترومغناطیسی برای تولید آهنربا نقش به سزایی ایفا می کند. عمده ترین موارد مصرف، شامل ساخت پل‌ها، ماشین آلات، راه آهن، تجهیزات ساختمان سازی، لوازم خانگی ، و انواع تجهیزات مختلف صنعتی است.

فروش بی واسطه انواع سنگ آهن زنجان

فروش بی واسطه انواع سنگ آهن زنجان فروش بی واسطه انواع سنگ آهن زنجان به دلیل حذف واسطه گران با قیمتی کمتر از بازار صورت می گیرد. این محصول معدنی به دلیل کیفیت بالا و کاربرد گسترده نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

همانطور که میدانید سنگ آهن برای خرید دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد و امروزه به دلیل نوسانات موجود در بازار، قیمت این ماده معدنی نیز با افزایش چشمگیری رو به رو شده است. به همین دلیل فروش سنگ آهن در این سایت به صورت عمده و با بهترین قیمت انجام می شود.

دلیل مناسب بودن قیمت این ماده معدنی در این سایت، دلیل بر بی کیفیتی و نامرغوب بودن آن نمی باشد بلکه به دلیل حذف واسطه گران و قطع دست دلالان، فروش بی واسطه ما منجر به کاهش قیمت این محصول شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما