قیمت سنگ آهن هماتیت

قیمت سنگ آهن هماتیت بر اساس عیار آن سنجیده می شود. سنگ آهن هماتیت برای استخراج آهن به کار می رود. بنابراین درصد بالاتر عنصر آهن در کانه، به معنی عیار بالاتر این محصول است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت سنگ آهن هماتیت و مگنتیت نسبت به دیگر انواع کانسار آهن بالاتر است. دلیل این مسئله چیست؟

سنگ آهن در واقع کانه آهن استخراج شده از معادن، در انواع مگنتیت، هماتیت، لیمونیت و سیتریت موجود است. از بین انواع سنگ آهن ها، سنگ آهن هماتیت و مگنتیت عیار بالاتری دارند. به همین دلیل نیز این نوع سنگ آهن ها، دارای قیمت بالاتری هستند.

اگرچه قیمت سنگ آهن هماتیت و مگنتیت بالاتر است، لی به دلیل بازدهی بیشتر در استخراج آهن، بیشترین طرفدار را در بین خریداران این محصول دارد.

دلیل بالا بودن قیمت سنگ آهن هماتیت و مکنتیت را نسبت به دیگر کانسارها در توضیح مختصر بالا، مطرح کردیم. حال بهتر است به نحوه فرآوری آهن از سنگ آهن اشاره ای داشته باشیم.

استخراج آهن از سنگ آهن هماتیت

شاید برایان جذاب باشد بدانید آهن چگونه از سنگ آهن اسخراج می شود؟ این فرآیند در چندین مرحله انجام می گیرد. در گام نخست بایستی کانه آهن به دست آمده از معدن، حت خردایش و تغلیظ قرار گیرد. محصول به دست آمده بعد از سپری نمودن این مراحل، کنسانره آهن خواهد بود.

اغلب در طی مراحل ذکر شده، کانه بسیار ریز شده و اندازه ذرات کنسانره بسیار ریز است. بنابراین نمی توان آن را به طور مستقیم در کوره احیای مستقیم یا کوره بلند اسفاده نمود. بنابراین فرآیند گندله سازی انجام می گیرد. گندله قابلیت استفاده را هم در کوره بلند دارد و هم ماده شارژی واحد های احیای مستقیم است که تولیدکننده آهن اسفنجی هستند. اهن اسفنجی تولید شده نیز ماده شارژی واحد های تولید شمش، بیل و تختال می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما