قیمت شلاکه آهن فولاد اصفهان

شلاکه آهن از انواع ضایعات فولادی به حساب می رود که مصارف گوناگونی را به خود اختصاص می دهد. این محصول از خلوص آهن بسیار بالایی برخوردار می باشد. قیمت شلاکه آهن فولاد اصفهان را می توان از طریق کارشناسان فروش به دست آورد که از تولید کنندگان به دریافت لیست جدید آن می پردازند. فروش عمده و کلی شلاکه فولاد پرکاربرد با قیمت بسیار مناسب امکان پذیر می باشد.

قیمت شلاکه آهن فولاد اصفهان

عمده مصرف انواع شلاکه

عمده مصرف انواع شلاکه انواع شلاکه ها از آهن های ضایعاتی به شمار می روند که برای تولید شمش آهن از آن استفاده می‌ شود. این محصول دارای خلوص آهن بسیار زیادی است و به همین دلیل برای تولید محصولات فولادی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

برای ساخت آهن های اسفنجی و کاهش میزان کربن آنها از از انواع شلاکه ضایعاتی استفاده می کنند. به این منظور در کارخانه های ذوب آهن و فولاد با استفاده از کوره های مخصوص به ذوب آن می پردازند و به منظور تولید شمش های مختلف آن را قالب گیری می کنند.

این محصول بسیار مقاوم است و ذرات موجود در آن دارای استحکام بوده و می توان از ویژگی های آنها بهره مند شد. عمده مصرف و کاربرد انواع شلاکه در ایران از جایگاه ویژه‌ ای برخوردار بوده و در کارخانه هایی که به ذوب آهن می پردازند مورد استفاده واقع می شود.

فروش شلاکه فولاد عیار 85 درصد

فروش شلاکه فولاد عیار 85 درصد فروش شلاکه فولاد عیار 85 درصد با شرایط ویژه توسط این شرکت انجام می شود که مشتریان و مصرف کنندگان می توانند به صورت عمده و کلی آن را تهیه کنند. این محصول با تنوع بسیار زیادی از نظر مدل و طرح و بسته بندی رو به رو است که خریداران را جهت انتخاب آن با گزینه‌ های زیادی رو به‌ رو کرده است.

محصولات از برندهای اصلی انتخاب شده‌اند و مشتریان می‌توانند از این بابت با خیال آسوده سفارش خود را تکمیل کنند. جهت سفارش این کالا می توان با استفاده از شماره های زیر با فروشندگان مربوطه  تماس گرفت.

ارتباط به صورت تلفنی یکی از روش ‌های نوین خرید است که در چند سال اخیر رواج پیدا نموده است و بسیاری از خریداران از آن استقبال کرده اند. تمامی مشتریان می‌ توانند در سراسر کشور از این روش استفاده کرده و به تهیه این محصول پرداخته و آن را در محل مورد نظر دریافت نمایند.

کالا در زمان بسیار کم به مشتریان تحویل داده می شود. این کالا فروش بالایی را به خود اختصاص داده است که به دلیل ویژگی ها و کیفیت بالای آن می باشد. این محصول در دیگر کشورها نیز ارائه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما