قیمت شلاکه چدن در سال 99

ضایعات ریز چدنی که از آلیاژ آهن ساخته شده اند دارای کربن زیادی می باشند. بنابراین به دلیل داشتن کربن آنها دچار خوردگی خواهند شد و به همین جهت بعد از گذشت مدت زمانی به صورت فرسوده و زنگ زده می گردند و بدین ترتیب شلاکه چدن تولید می گردد. میزان کیفیت شلاکه و نوع خرید آن از جمله مولفه های می باشد که بر قیمت شلاکه اثر دارد.

شلاکه چدن مرکز تولید فلزات با درجه کیفی بسیار بالا است. عنصری که خودش از آلیاژهای آهنی تولید می شود. مهمترین خصوصیت شلاکه چدن درجه خلوص آهن موجود در این عناصر می باشد. استفاده از حرارت ذوب برای بدست آوردن چدن خالص یا چدن با میزان ناخالصی خیلی پایین به مثابه یک ارزش محسوب خواهد شد. در سال 99 شلاکه چدن هم مانند تمامی عناصر موجود در طبیعت با افزایش بی رویه قیمت روبرو بود و هست. در شرایط راکد بودن بازار فروش شلاکه چدن خوب است. البته مشکل همیشگی افزایش قیمت همیشه و همیشه وجود داشته است.

می خواهیم بررسی کنیم شلاکه چدن چیست که در اینجا تا حد امکان برایتان مورد بررسی قرار می دهیم. شلاکه های از ضایعات ریز چدنی که از خورده های آهن ساخته شده اند دارای کربن زیادی می باشند و در واقع از این روش به دست می آیند. به همین خاطر است که داشتن کربن آن ها دچار خوردگی خواهند شد و به همین جهت بعد از گذشت دوره زمانی به صورت فرسوده و زنگ زده می گردند و بدین ترتیب شلاکه چدن تولید می شود.

قیمت شلاکه چدن در سال 99

شلاکه چدن ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟

شلاکه چدن ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟ آیا می دانید شلاکه چدن ممتاز چه ویژگی‌های دارد؟ شلاکه چدن دارای کربن بالای از 2.1 تا 6.2 می باشد و در مکان های متنوعی تولید می شود. بنابراین می توان گفت شلاکه های چدنی از محصولاتی همچون لوله های چدنی، سینک های چدنی، رادیاتورهای چدنی، ظروف منزل چدنی، ماشین آلات و لوازم موتور چدنی و … ایجاد می گردد. بنابراین بعد از ایجاد این شلاکه ها آنها را بازیافت می کنند تا بتوانند دوباره در صنایع مختلف مورد استفاده قرار دهند.

بنابراین شلاکه های چدنی را به همراه سنگ آهن و آهن ذوب می نمایند و برای از بین بردن مواد ناخالص چدن تولیدی فسفر و گوگرد را هم به آن اضافه می کنند و بدین ترتیب چدن خالص تولید می نمایند و به مصارف مختلف می رسانند.
اما شلاکه های چدن هم دارای نوع مرغوب و نامرغوب هستند و در میزان مرغوبیت چدن تولیدی تاثیر فراوانی دارند.

از ویژگی های شلاکه چدن ممتاز می توان گفت:

  • معمولا شلاکه چدن دارای بیشترین درصد خلوص آهن می باشد و به همین جهت هر چه میزان آلیاژ آهن در این شلاکه ها بالاتر باشد ارزش بیشتری دارند.
  • شلاکه چدن ممتاز معمولا به صورت ورقه ای می باشد و با توجه به این که دارای سطحی یکنواخت است می توان آنها را با کمترین میزان حرارت ذوب نمود.
  • بهترین و مرغوب ترین شلاکه چدن به صورت بال میل شده می باشد و به همین جهت از بالاترین کیفیت برخوردار است.

از ویژگیهای خوب شلاکه چدن ممتاز درصد بالای کربن، در این عناصر است که در امر کاهش مصرف انرژی بسیار دخیل است. و از نقاط قوت شلاکه چدن کاهش مصرف انرژی در تولید عناصر با کیفیت و عالی به شمار می رود. همچنین در حال حاضر یکی از مهمترین عناصری هستند که کاربرد آن در تولید چدن، تاثیر مستقیمی در افزایش یا کاهش قیمت یک محصول دارد.

پیش از آنکه تولیدکنندگان به طور رسمی ویژگیهای شلاکه چدنی برای تولید فلزات آهنی را متذکر شوند، از طریق تبلیغات های رسانه ای درون مایه محصولات فلزی برای خریداران اعلام می شود.

کاربرد شلاکه چدن امروزه بسیار زیاد است و در موارد بسیار مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند از این جهت بسیار پر امتیاز می باشد و سعی می کنیم برخی از این امتیاز ها و کاربرد ها را بیان کنیم.

شلاکه چدن دارای کربن های بالایی می باشد و در مکان های متنوعی تولید می شود. به همین دلیل می توانیم بگوییم شلاکه های چدنی از محصولاتی مانند لوله های چدنی و سینک های چدنی و ظرف های منزل و ماشین ها و لوازم موتور چدنی و غیره تولید می گردد.

بنابراین بعد از تولید این شلاکه ها آن ها را بازیافت می نمایند تا بتوانند دوباره در صنایع مختلف مورد استفاده قرار دهند.

شلاکه های چدنی را به همراه سنگ آهن و آهن ذوب می کنند و برای از بین بردن مواد ناخالص چدن تولیدی مواد مخصوصی را هم به آن اضافه می کنند و به همین طریق چدن خالص تولید می نمایند و به مصارف مختلف می رسانند.

اما شلاکه های چدن هم دارای نوع مرغوب و نامرغوب هستند و در میزان مرغوبیت چدن تولیدی تاثیر فراوانی دارند.

از کاربرد های شلاکه چدن ممتاز می توان گفت: اکثرا شلاکه چدن دارای بیشترین درصد خالصی آهن می باشد و به همین جهت هر چه میزان خورده های آهن در این شلاکه ها بالاتر باشد ارزش بیشتری دارند.

شلاکه چدن ممتاز اکثرا به صورت ورقه ای می باشد و با توجه به این که دارای سطوحی یکسان است می توان آن ها را با کمترین میزان حرارت ذوب کرد.

دغدغه هایی برای خرید شلاکه چدن

دغدغه هایی برای خرید شلاکه چدن امروزه شرکت ها و مراکز زیادی هستند که به خرید شلاکه چدن می پردازند. می توان گفت یکی از دغدغه هایی که برای خرید این محصول دارند تهیه نوع مرغوب شلاکه چدن است چرا که هر چه میزان شلاکه مرغوب تر باشد کیفیت چدن تولیدی آن نیز بالاتر می رود.

شلاکه های که نسبت درصد آلیاژ آهن در آنها بیشتر باشد کیفیت بالاتری دارند و بیشتر مشتریان به دنبال خرید چنین محصولاتی با قیمت مناسب هستند.

بنابراین مشتریان از طریق این مرکز و به صورت آنلاین می توانند انواع متنوعی از این محصول را با قیمت مناسب خریداری می کنند.

شاید مهمترین خصوصیت شلاکه چدن در خرید، میزان تخفیفاتی است که مراکز فروش آنها برای فروش خود تخمین می زنند. استفاده از تناژهای بسیار بالا و درصد پرتی آهن به مثابه دغدغه هایی خرید برای مشتریان به شمار می رود.

استفاده از آهن اسفنجی و ضایعات چدنی در تولید محصولات مرغوب چدنی توسط کارگاههای تولیدی و کارخانه های مربوطه و به امضای شخصی آنها به سرانجام می رسد. همچنین فعالیت کارخانه های تولیدی فولاد در جریان تولید محصولی با کیفیت بالا به پارامتر درصد عیار آهن توجه بسیار دارند. اما هدف کارخانه های تولیدی شلاکه چدن اصرار در استفاده از مواد غیر استاندارد در تولید محصولات مرغوب و با کیفیت می باشد.

اما اتفاقی که در تولید شلاکه چدن افتاده است مسیر تولیدات کارخانه ای را تغییر داده است. کارخانه ها بیشتر به سمت استفاده از ته تاندیش با درجه خلوص بالا استفاده می شود.

امروزه ممکن است از نظر برخی افراد دغدغه ها و مشکلات بسیاری برای خرید شلاکه بشد اما قابل توجه است که بدانیم شرکت های ما با توجه به اینکه که تمام موارد و شرایط افراد را در نظر می گیرند این محصولات را به صورت غیرحضوری نیز در اختیار شما قرار می دهند.

و برای خرید این محصولات نگران تقلبی بودن آن ها نباشید چرا که خدمات و مشاوره های پس از فروش ما می توانند کمک شایانی به شما در این زمینه کنند و راهنمایی های لازم را هنگام خرید در اختیارتان قرار دهند.

روش تولید شلاکه چدن چگونه است؟

روش تولید شلاکه چدن چگونه است؟

شلاکه بیشتر در کوره‌های چدن و استیل دیده می‌شود اما خرسک در کوره ه های فولادی قابل مشاهده است. برای تولید شلاکه چدن لازم است که ابتدا سنگ‌های معدنی در کوره‌ها ذوب شوند. مواد مذاب حاصل به دو صورت در کوره شکل می‌گیرند.

در کوره‌های بلند بعد از این‌که مواد به اندازه کافی حرارت دیدند، ابتدا از قسمت بالایی کوره سرباره‌های آنها خارج می شوند و سپس فلز ذوب شده از کانال پایینی خارج می‌گردد. سرباره‌ها بعد از خروج از کوره به‌ وسیله مخازن خاص به استخرهای آب برده شده وخنک می‌گردند و به مواد سرد و سفت شده خرسک و شلاکه تبدیل می‌شود.

در حالت اول ناخالصی‌ها در سطح بالایی از مواد مذاب شکل می‌گیرند اما در حالت دوم مواد مذاب فلز خالص در سطح پایینی از مواد مذاب تغییر شکل می‌دهند.

مواد ناخالص ترکیبی از سیلیکات و اکسیدهای فلزی هستند که به ‌دلیل سبک بودن در سطح بالایی از مواد مذاب قرار می‌گیرند که به مواد قرار گرفته شده روی مایع مذاب، سرباره می‌گوییم.

از نظر ظاهری تفاوت‌هایی بین خرسک و شلاکه وجود دارد. در زبان انگلیسی به سرباره slag و در زبان آلمانی به آن slak و در زبان فارسی به شلاکه معروف است. خرسک‌ها توده‌های بزرگ هستند که باید با دستگاه برش زنی آن‌ها را جدا نمود اما شلاکه‌ها را می‌توان به صورت ورقه‌های نازک و ضخیم مشاهده نمود.

روش تولید این شلاکه ها با توجه به این که گفتیم از آلیاژ و خورده های آهن به وجود می آیند و طی مراحلی که می گذارنند توسط دستگاه های خاص به زیر خط تولید می روند تا ناخالصی های آن ها جدا شود.

و در روش های تولیدی در ابتدا در کوره‌های بلند بعد از این‌که مواد به اندازه کافی حرارت مشاهده کردند در وهله اول از قسمت بالایی کوره مواد های آن ها خارج می شوند.

بعد از این مرحله وقتی کاملا خارج شدند تبدیل می شوند به موادی سفت و سخت و سرد که بتوانی آن ها را برای تبدیل چدن بهتر به کارد

مشخصات فنی شلاکه چدن ممتاز

مشخصات فنی شلاکه چدن ممتاز

آشنایی با مشخصات شلاکه چدن سبب می شود تا شما بتوانید محصولات فلزی با درجه کیفی بالا را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

انواع شلاکه که شامل شلاکه چدن، شلاکه آهن تمیز نشده، شلاکه آهن چکش خورده و آهن بال میل شده امروزه در کارخانه ها در حال تولید می باشند. که هر یک از این شلاکه ها دارای ویژگی های خاصی می باشند و با توجه به زمینه کاری آنها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.


انواع مختلفی از شلاکه ها دارای پارامترهای کیفیت و درجه خلوص کیفی بسیار زیاد و متفاوتی می باشند.

که فرآیند ثانویه بر روی آنها به دلیل افزایش میزان تمیزی سطوح فلزات انجام شده که مهمترین نقش را در تعیین قیمت آن دارد.

البته شلاکه های ورقه ای از عناصری چون کربن و آهن خوبی بهرمنده هستند و مصرف انرژی حاصل از ذوب این شلاکه ها به نسبت بسیار خوب و در حد پایین است. و مقداری انرژی تلف شده از در تولید محصولات فلزی با استفاده از شلاکه چدن بسیار در حد عالی و کم می باشد.

شلاکه چدن ممتاز شاید شناخته شده ترین عنصر برای تولیدات کوره های ذوب باشد.

احتمالا تولید فلزات با ارزش را از مواد زاید دیده باشید که روایت مرغوبیت بسیار خوب مواد اولیه تشکیل دهنده چدن ها به شمار می رود.






اهمیت خرید شلاکه چدن مرغوب

اهمیت خرید شلاکه چدن مرغوب

در اکثر خریدهای شلاکه آهن ،که بارگیری آنها مستقیما از درب کارخانه صورت می گیرد، میزان درصد ذوب تولید به طور قطع برای خریدار ارائه می شود.


تمیز بودن شلاکه بسیار حائز اهمیت است. و بر راندمان فرآیند ذوب تاثیر می گذارد.

از بین شلاکه و خرسک و اشک برش، اشک برش دارای تلفات کمتری است.

یکی از مشخصه های مهم و اساسی خرید شلاکه چدن مرغوب تعیین قیمت مناسب از سوی فروشندگان این محصولات است. البته متذکر می شوم که نرخ قیمت شلاکه ها نسبت به اشک بوس خیلی پایین تر می باشد.

بنابر همین پارامترهای خوب خرید است که شلاکه با میزان درصد کربنشان به فروش می رسند. بنابراین برای تنظیم ترکیب کربن هم می توانید عنصر را مهمترین عامل در نظر داشته باشید.

در صورتیکه در خط شمش ریزی قصد استفاده از شلاکه و خرسک را داریم، حتما به این موضوع دقت نمایید.

نکته جالب این که سهم خریدار از خرید شلاکه چدن مرغوب متناسب با وضعیت سودی تعیین می شود.

هر چند رابطه این میزان سود بامیزان خرید و فروش مشخص نیست.

چرا که هنوز معلوم نشده است پرداخت خریدار برای خرید شلاکه چدن مربوط به تخفیفات ویژه می باشد یا کیفیت خوب شلاکه ها است.


فروش ویژه شلاکه چدن در تناژ بالا

فروش ویژه شلاکه چدن در تناژ بالا

فروش شلاکه چدن و اشک برش در تناژهای بالای هزار تن به صورت روزانه به کارخانه های شمش ریزی توسط این مرکز انجام می گیرد.

فروش شلاکه آهن به عنوان مواد ضایعاتی فولاد و همینطور استفاده از شلاکه ها در ذوب ریزی در خط تولید فولاد، خیلی متداول در حال انجام است.

این محصولات در تناژهای بالا بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

پرسش مهم در باره فروش ویژه شلاکه چدن در تناژ بالا این که که آیا طراحان طرح فروش ویژه به این اندیشیده اند که درجه خلوص آهن که از زمان تولید تا امروز به بازار ارائه می شود بهتر شده است یا خیر.


امروزه به دلیل ممتاز بودن شلاکه های چدنی فروش بسیارخاص و ویژه ای را به خود اختصاص داده اند که توانسته مشتریان زیادی برای خود جذب کنند به هین خاطر ما شعی داریم بهترین این محصولات را در اختیار شما قراردهیم.

این محصولات بدون نیاز به واسطه به صورت مستقیم در اختیار افرادی که از کاربرد آن ها می خواهند استفاده کنند قرار می گیرند با قیمتی ویژه و مناسب که بسیار منحصر به فرد می باشد.

آشنایی کامل با شلاکه چدن

آشنایی کامل با شلاکه چدن برای تولید هر فلز لازم است که وهله اول سنگ‌های معدنی در کوره‌ها ذوب شوند.

این مواد مذاب به دو صورت در کوره شکل می‌گیرند که در حالت اول ناخالصی‌ها در سطح بالایی از مواد مذاب شکل می‌گیرند اما در حالت دوم مواد مذاب فلز خالص در سطح پایینی از مواد مذاب تغییر شکل می‌دهند.

مواد ناخالص ترکیبی از سیلیکات و اکسیدهای فلزی هستند که به ‌دلیل سبک بودن در سطح بالایی از مواد مذاب قرار می‌گیرند که به مواد قرار گرفته شده روی مایع مذاب سرباره می‌گوییم.

در کوره‌های بلند بعد از این‌که مواد به اندازه کافی حرارت دیدند ابتدا از قسمت بالایی کوره سرباره‌ها خارج و سپس فلز ذوب شده از کانال پایینی خارج می‌گردد.

سرباره‌ها بعد از خروج از کوره به‌ وسیله مخازن خاص به استخرهای آب برده شده وخنک می‌گردند.

و از همین سرباره های که سفت می شوند موادی تشکیل می شوند که می گویند شلاکه که ما با نوع چدنی آن ها کار داریم که بسیار ممتاز هستند.

مشخصات شلاکه چدن چیست؟

مشخصات شلاکه چدن چیست؟ آشنایی با مشخصات شلاکه چدن سبب می شود تا شما بتوانید محصولات فلزی با درجه کیفی بالا را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

انواع شلاکه که شامل شلاکه چدن، شلاکه آهن تمیز نشده، شلاکه آهن چکش خورده و آهن بال میل شده امروزه در کارخانه ها در حال تولید می باشند.

هر یک از این شلاکه ها دارای ویژگی های خاصی می باشند و با توجه به زمینه کاری آنها در موارد خاصی استفاده می شوند.

انواع مختلفی از شلاکه ها دارای پارامترهای کیفیت و درجه خلوص کیفی بسیار زیاد و متفاوتی می باشند.که فرآیند ثانویه بر روی آنها به دلیل افزایش میزان تمیزی سطوح فلزات انجام شده که مهمترین نقش را در تعیین قیمت آن دارد.

البته شلاکه های ورقه ای از عناصری چون کربن و آهن خوبی بهرمنده هستند و مصرف انرژی حاصل از ذوب این شلاکه ها به نسبت بسیار خوب و در حد پایین است.

و مقداری انرژی تلف شده از در تولید محصولات فلزی با استفاده از شلاکه چدن بسیار در حد عالی و کم می باشد.

شلاکه چدن ممتاز شاید شناخته شده ترین عنصر برای تولیدات کوره های ذوب باشد.

احتمالا تولید فلزات با ارزش را از مواد زاید دیده باشید که روایت مرغوبیت بسیار خوب مواد اولیه تشکیل دهنده چدن ها به شمار می رود.

کاربرد شلاکه چدن در صنعت

کاربرد شلاکه چدن در صنعت کاربرد شلاکه های چدنی امروزه بسیار زیاد و ویژه می باشند از جمله ویژگی های خوب شلاکه چدن در صنعت درصد بالای مواد مهم در این عناصر است که در مسئله کاهش مصرف انرژی بسیار پر نقش است.

و از نقاط قوی شلاکه چدن کاهش مصرف انرژی در تولید عناصر با کیفیت و عالی به شمار می رود. همچنین در عین حال یکی از مهم ترین عناصری هستند که کاربرد آن در تولید چدن تاثیر دقیقی است که در افزایش یا کاهش قیمت یک محصول دارد.

قبل از آنکه تولیدکنندگان به طور رسمی ویژگی های شلاکه چدنی برای تولید فلزات آهنی را مورد تذکر قرار دهند از طریق تبلیغات های رسانه ای درون محصولات فلزی برای خریداران اعلام می شود.

این محصولات می تواند در صنعت کمک شایانی به روند کار تولید محصولات گوناگون کند که یک نوع راحتی خوبی را به ارمغان خواهند آورد و برای افراد بسیار مفید می باشند.

خرید شلاکه چدن در تناژ بالا

خرید شلاکه چدن در تناژ بالا خرید شلاکه های چدنی در تناژ بالا می توانید خیلی راحت از فروشگاه های اینترنتی و غیر حضوری ما دریافت کنید تا بهترین ها را به روشی مستقیم در اختیارتان قرار دهند.

این محصولات به دلیل کاربرد زیادی که دارند مشتریان بسیاری جذب نموده از این جهت شرکت های ما تصمیم گرفته اند که این محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مشتری قرار دهند.

بدون نیاز به هیچ واسطه ای این محصولات را به روش های غیر حضوری با کمک مشاوران و خدمات پس از فروش ما خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما