قیمت شمش شرکت فولاد خوزستان

تولید کنندگان شمش فولاد خوزستان، محصولات خود را به گونه ای طراحی کرده اند که قابل رقابت با غولهای بزرگ این صنعت در جهان می باشد. علت اهمیتی که این صنعت برای کشور ما دارد، بر کسی پوشیده نیست. تولید شمش شرکت فولاد خوزستان، بر اساس استانداردهای جهانی بوده و به بهترین شکل ممکن می تواند خدماتی را برای سایر صنایع که تولیدات خود را وابسته به دریافت شمش فولاد باکیفیت می دانند، به همراه داشته باشد.

قیمت شمش شرکت فولاد خوزستان

آنالیز شمش فولاد خوزستان

آنالیز شمش فولاد خوزستان شمش فولاد از محصولاتی ست که برای ساخت آهن آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. آنالیز شمش فولاد خوزستان به ما نشان می دهد که این شمش، عیار بسیار بالایی دارد و به عبارت بهتر خلوص آن میزان بالایی را نشان می دهد و به معنی واقعی کلمه با کیفیت می باشد.
صنایع ذوب آهن از مشتریان اصلی آن محسوب شده که در شهرهای مختلف سراسر کشور همواره سفارشاتی را جهت دریافت آن به شرکت های خوزستانی داده اند.

شمش فولاد خوزستان:

  • اسلب: نام دیگر این سازه فولادی، تختال می باشد. با استفاده از آن ورق های آهنی و یا فولادی تولید می گردد. شکل این محصول مستطیل بوده و در واقع کاربرد آن گسترده می باشد.
  • بیلت: بیلت و یا شمشمال، سطح مقعطی دارد که به صورت مربعی و یا دایره ای بوده و عرض آن بیشتر از 15 سانتی متر نیست. این محصول از جمله فراورده های متوسط در صنعت فولاد است.
  • بلوم: بلوم به نام شمشه هم شناخته شده است ؛ چگالی آن نسبت به دو مورد بالا بیشتر بوده و کاربرد آن در صنعت و یا تولید میلگرد به چشم می آید. صنایع با استفاده از این محصول انواع تیرآهن، میلگرد، نبشی و غیره را تولید می کنند و آن در مصارفی مانند ساخت ناودانی، ریل، سپری و یا دیگر موارد ساختمانی مورد استفاده قرار می دهند.

هر کدام از این موارد در سایزها و اندازه های متنوعی ساخته می شوند تا روند انتخاب آن بر اساس نیاز افراد صورت پذیرد.

بزرگترین تولید کنندگان شمش فولاد در کشور

بزرگترین تولید کنندگان شمش فولاد در کشور ایران از تولیدکنندگان مهم فولاد در جهان به شمار می رود که با تولید میزان بالغ بر 20 میلیون تن فولاد از کشورهای صاحب نام در این حوزه به شمار می رود. اهمیتی که این بخش در ارزآوری و تجارت با بازارهای جهانی برای ما داشته است، باعث شده به عنوان یکی از سه صنعت مهم در کشور به شمار برود و از نظر اقتصادی بسیار مهم باشد.
شرکتهای مختلفی در داخل کشور اقدام به تولید فولاد نموده اند که بدون تردید نام فولاد خوزستان در این میان درخشان می باشد و جزو سه کارخانه اصلی تولیدکننده فولاد در کشور محسوب می شود.
رتبه دوم تولید فولاد خام در کشور و نیز بزرگترین ارائه دهنده شمش فولادی، با بیش از 3.5 میلیون تن تولید، به این کارخانه تعلق دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما