قیمت شمش 5SP فولاد یزد

شمش فولاد یزد ۵sp از بهترین انواع محصولات ایرانی محسوب می شود که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. قیمت این نوع شمش با توجه‌ به عوامل مختلفی مثل نوسانات بازار و میزان خالصی فولاد معین می شود و هرچقدر که شمش از فولاد خالص تری تولید شده باشد قیمت آن‌ نیز بالاتر خواهد بود. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

قیمت شمش 5SP فولاد یزد

موارد مصرف شمش فولادی

موارد مصرف شمش فولادی شمش فولادی از جمله محصولاتی است که کاربرد های فراوانی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. موارد مصرف از این نوع شمش به قدری فراوان هستند که باعث شده اند تولید آن بسیار بیشتر از قبل شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم چند مورد از موارد مصرف شمش فولادی را برایتان بیان نماییم و شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم، با ما همراه باشید. 

استفاده در تولید هواپیما

از آنجا که برای ساخت هواپیما به فلزی نیاز است که استحکام بالایی داشته باشد و سبک باشد فولاد مناسب ترین گزینه می باشد. از شمش فولادی برای تولید انواع هواپیما های باربری و مسافربری استفاده می شود. برای تولید هواپیما شمش فولادی را با استفاده از حرارت آب کرده و به شکل ورقه های ضخیم در می آورند.

استفاده در ساخت میلگرد

برای ساخت میلگرد به فلزی نیاز است که استحکام زیادی داشته باشد و بتواند وزن ساختمان را تحمل کند. شمش فولادی نیز گزینه مناسبی برای ساخت‌ میلگرد می باشد، استفاده از این نوع شمش در تولید میلگرد می تواند باعث تولید میلگرد با استحکام و محکمی شود که توانایی تحمل وزن ساختمان را داشته باشد.

ساخت پیچ گوشتی و قاشق و چنگال

برای ساخت پیچ گوشتی و قاشق و چنگال نیز از شمش فولادی استفاده می شود. همانطور که می دانید فولاد ضد زنگ است و زنگ نمی زند و همین باعث شده است که از آن در تولید انواع پیج گوشتی و قاشق و چنگال استفاده کنند. استفاده از این نوع شمش در تولید قاشق چنگال باعث مقاومت و استحکام بیشتر آن ها می شود.

کارخانه تولید انواع شمش فولاد یزد

کارخانه تولید انواع شمش فولاد یزد تولید شمش فولاد در یزد امروزه بسیار بیشتر شده است و این محصول به مقدار انبوه تولید می شود. کارخانه فولاد یزد همین شرکت‌ می باشد، این‌ شرکت‌ تمام تلاش کارکنان خود را به کار می گیرد تا‌ بتواند‌ شمش فولادی یزد را بالاترین کیفیت تولید نماید و آن‌ را با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه کند.

این شرکت تلاش می کند تا تولید این فلز به مقدار انبوه برسد و صنایع دیگر با کمبود شمش فولادی مواجه نشوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما