قیمت صادرات آهن اسفنجی

قیمت صادرات آهن اسفنجی بعد از تایید وزارت صمت (وزارت صنعت، معدن، تجارت) قابل تعیین و اعلام توسط کارخانه تولید و صادرکننده است. با توجه به مواجه شدن کارخانه های داخلی با کمبود عرضه آهن اسفنجی، قانونی مبنی بر ممنوعی صادرات آهن اسفنجی ارائه شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شاید استعلام قیمت صادرات آهن اسفنجی از کارخانه ها هم اکنون که با ممنوعیتت صادرات آهن اسفنجی مواجه هستیم، اندکی دشوار باشد. طبق این قانون، کارخانه های تولید کننده امکان صادرات آهن اسفنجی قبل از عرضه محصولاتشان در بورس کالا را ندارند.

شرایط صادرات آهن اسفنجی

کارخانه های تولیدکننده آهن اسفنجی موظف هستند در گام نخست اقدام به عرضه محصول خود در بورس فولاد نمایند. در صورت نبود تقاضا و در صورت تایید وزارت صنعت، معدن، تجارت امکان صادرات آهن اسفنجی را خواهند داشت. در این صورت می توانند قیمت صادرات آهن اسفنجی را اعلام نموده و محصول خود را در بازار های جهانی عرضه نمایند. این تصمیم زمانی اتخاذ شد که کارخانه های تولید شمش در داخل کشور با کمبود آهن اسفنجی که ماده اولیه و شارژی کارخانه هایشان است، مواجه شدند.

طبق زمان بندی که برای عرضه کالای فولاد در بورس اعلام شده است، روزهای یکشنبه هر هفته کارخانه های تولیدکننده آهن اسفنجی، محصول خود را در بورس عرضه می نمایند. تنها کارخانه هایی که مصرف کننده آهن اسفنجی هستند می توانند اقدام به خرید نمایند. چنانچه تقاضایی برای محصول نبود شرکت تولید کننده می تواند اقدام به دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن، تجارت برای صادرات آهن اسفنجی و ارائه قیمت صادرا آهن اسفنجی نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما