قیمت فروش اسلب فولادی خوزستان

قیمت فروش اسلب فولادی خوزستان به عوامل متعددی از جمله تحولات اقتصادی، ارزی، نوع محصول، ابعاد و سایر مواردی از این دست، بستگی دارد. نرخ ها را بر اساس چگونگی معامله هم تعیین می کنند که طبعاً مشتریان عمده این محصولات کاربردی، قادر هستند تا خرید اسلب فولادی را با پایین ترین قیمت ها انجام دهند. به هر حال، تولید اسلب فولادی از آلیاژ مختلف و در ابعاد گوناگونی انجام می شود.

قیمت فروش اسلب فولادی خوزستان

اهمیت تولید اسلب در صنعت

اهمیت تولید اسلب در صنعت برای این به اهمیت تولید اسلب در صنعت پی ببریم، باید بدانیم که از چه موادی ساخته می شوند و در کنار این، چطور آنها را آماده می کنند؟ این نوع محصول از ریخته گری و نورد شمش به شکل پیوسته ساخته می شود. در واقع محصول میان خطی فولاد به شمار می رود.

آن را بیشتر به شکل مستطیلی می سازند که در اصطلاح به آن ورق های فولادی نیز می گویند. موادی که در ساخت این ورق ها به کار برده می شوند، عبارتند از:

  • آهن
  • مس
  • کروم
  • منگنز
  • مولیبدن
  • نیکل
  • سیلیسیوم

جنس اغلب آنها فولاد کربنی است و درصد آلیاژهایی که از آنها نام بردیم، ممکن است متفاوت باشد. مهمترین ترین اصل در ورق های مطرح بحث ما، ضد زنگ بودن شان است. در هر حال، اسلب که به تختال نیز معروف است در ضخامت های متفاوت ولی ابعاد طولی 12 متر و عرض 1.25 متر ساخته می شود. البته این می تواند متغیر هم باشد.

اما از موارد کاربرد آن می شود در تولید انواع صفحه، ورق های فولادی و غیره استفاده نمود. آنها در کارخانه های بی ‌شماری مورد استفاده قرار می گیرند. به نوعی هر شرکتی که سروکار با آهن آلات و فولادها داشته باشد، از این محصول کار می گیرد.

خرید اسلب فولادی خوزستان از کارخانه

خرید اسلب فولادی خوزستان از کارخانه برای تهیه نوع با کیفیت اسلب فولادی خوزستان، خرید مستقیم را از کارخانه انجام دهید. به این شکل، قادر هستید تا در تنوع بالای ضخامت، آنها را به دست آورید. اصولاً شرکت در ضخامت های 10، 20، 40، 50، 70 میلی متری و غیره به عرضه محصولات به صورت ورق های شیت می پردازد.

عرض هر یک نیز متفاوت بوده و بر اساس نوع سفارش مشتریان نیز تولید می گردند. از طرفی، خریدارانی مانند شرکت های صادر کننده، کارخانه جات تولیدی داخلی و همینطور فروشندگان در بازار، می توانند با قیمت های مقرون به صرفه ای، خرید را از راه دور انجام دهند.

برای این منظور، همین وب سایت آماده ارائه خدمات است. شما از این فروشگاه آنلاین، قادر می باشید تا اسلب هایی را بنا به نیاز خود سفارش دهید و از جانبی در زمان تعیین شده آنها را به دست آورید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما