قیمت فروش سوفاله آهن ضایعاتی یزد

از جمله موادی که در صنایع مربوط به استخراج و تولید آهن به وجود می آید آهن قراضه است که انواع مختلفی داشته و یکی از آن ها، سوفاله آهن ضایعاتی است که بیش تر در یزد دیده می شود.

بسیاری به دنبال اطلاع از قیمت فروش سوفاله آهن یزد ضایعاتی هستند تا بتوانند با مقایسه انواع مختلفی از قیمت ها که به بازار عرضه می شود، نوع به صرفه آن را تهیه کنند که در ادامه به آن اشاره شده است؛

قیمت فروش سوفاله آهن ضایعاتی یزد

انواع سوفاله آهن ضایعاتی تولید داخل

انواع سوفاله آهن ضایعاتی  تولید داخل

سوفاله آهن ضایعاتیT بیشتر در کار گاه های تولید فولاد به دست می آید اما به دلیل محدود بودن منابع آهنی و لزوم بازیافت آن ها، باید به شکل دیگری وارد چرخه مصرف شوند‌.

یکی از انواع سوفاله آهن، سوفاله پوشالی آهن است که شکل پفکی و درشتی داشته و به صورتی که از آن می توان در تولید انواع مختلفی از مواد چدنی استفاده کرد چرا که نقطه ذوب بسیار بالایی داشته و می تواند علاوه بر انتقال سریع حرارت، گرما را نیز در خود نگه دارد.

با این حال تولید آن چندان صرفه اقتصادی ندارد چرا که هزینه بالایی برای تولید آن مورد نیاز است.

نوع دیگر آن سوفاله ناخنی آهن است که بر خلاف نوع اول هزینه ساخت آن کاملا به صرفه است. این نوع سوفاله می تواند در اندازه های مختلفی از سی میلی متر تا شصت میلی متر تولید شود و به دلیل نقطه ذوب مطلوبی که دارد در انواع ریخته گری ها و کوره های ذوب نورد استفاده قرار می گیرد و حتی از آن می توان انواع میخ و پیچ نشکن آهنی ساخت.

از طرفی بر خلاف خود آهن که ممکن به راحتی در محیط های مرطوب و اکسیژن دار اکسید شده و زنگ آهن ایجاد کند، این نوع ضایعات بازیافت شده کاملا اکسیژن گیری می شوند که به وسیله  عنصر کربن به طور معمول انجام می گیرد و به این ترتیب احتمال زنگ زدگی آن ها به شدت پایین می آید.

نکاتی برای خرید سوفاله آهن ضایعاتی یزد

نکاتی برای خرید سوفاله آهن ضایعاتی یزد

با توجه به ویژگی های این ضایعات میزان استفاده و خرید آن ها افزایش یافته و یکی از نکاتی که باید در خرید سوفاله آهن توجه شود، خرید از مراکز معتبر است تا نوع خالص آن خریداری شود و از طرفی اگر به شکل عمده تهیه شود به نفع خریدار خواهد بود.

همچنین در خرید آن باید از معادنی که این نوع ضایعات از آن استخراج شده نیز توجه گردد، چرا که بهترین سوفاله آهن ضایعاتی به طور مثال در معادن یزد به طور عمده دیده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما