قیمت فروش شلاکه فولاد اصفهان

قیمت فروش شلاکه فولاد اصفهان بستگی به درجه خلوص آن دارد. هر چه محصول خالص تر باشد، به همان مقدار به نرخ آن افزوده می گردد. البته باید توجه داشت که این نوع از ضایعات توسط شرکت به اشکال مختلف نیز ارائه می گردد که می تواند نقش زیادی بر قیمت گذاری داشته باشد. برای مثال انواع شلاکه آهن و فولاد به صورت عمده توزیع می شوند که این گونه‌ مشتریان با بهای کمتری محصولات را می توانند تهیه کنند.

قیمت فروش شلاکه فولاد اصفهان

انواع شلاکه فولاد در بازار ایران

انواع شلاکه فولاد در بازار ایران می دانید انواع شلاکه فولاد در بازار ایران کدام ها هستند؟ اصلاً این محصول چگونه به وجود می آید؟ بگذارید در ابتدا به پاسخ سوال دوم بپردازیم که اینگونه بیشتر با فرآورده آشنایی پیدا می نمایید. چنین محصولاتی اصولاً ضایعاتی محسوب می شوند که در هنگام قالب گیری و یا ذوب کردن در پایین کوره شکل می گیرند.

آنها پس از این که کار به اتمام رسید، جمع آوری شده و به این صورت است که ما به شکل شلاکه چنین ضایعاتی را مشاهده می کنیم. البته چنین کالایی ارزش زیادی دارد و برای همین بیشتر شرکت های تولیدی دوباره آنان را تهیه کرده و طی فرآیند خاصی، ناخالصی ها را جدا نموده و به چرخه تولید باز می گردانند.

ولی انواع مختلفی شلاکه ها وجود دارند که در زیر عنوان می نماییم:

  • بالمیل شده
  • بوون تمیز کاری
  • چکش خورده

در هر صورت، شلاکه ها از سایزهای کوچک و بزرگ برخوردار می باشند و انواع جدیدی که امروز به دست می آیند، رنگ تیره طوسی داشته و از سوی دیگر درشت تر نیز هستند. این نمونه ها برای این که بهتر بتوانند در مرحله بازیافت از آنان استفاده نمایند، هنگام تولید، سطوح کاملاً یکدست را ایجاد می کنند.

اینطور است که ضایعات فولاد با درصد خلوص بالا و کاملاً تمیز به وجود آمده و عرضه می گردند.

شلاکه فولاد اصفهان از کجا بخریم؟

شلاکه فولاد اصفهان از کجا بخریم؟ شاید بپرسید که شلاکه فولاد اصفهان از کجا بخریم؟ برای این منظور روش ساده را ما برای شما پیشنهاد می دهیم که تهیه محصول از طریق آنلاین است. این گونه به راحتی قادر می باشید تا بدون اتلاف وقت، کمترین هزینه و بسیار سریع محصولات درجه یک را درصد خالصی بالایی دارند به دست آورید.

چنانچه کارخانه دار هستید و یا کارتان صادرات این نوع از ضایعات فولاد است، می توانید هر نوعی از شلاکه ها را که خواسته باشید با تناژ بالا از این مجموعه تهیه کنید. برای ثبت کردن سفارش خود می شود که با واحد فروش تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه مشورت کنید.

آنها بهترین ها را پیشنهاد می دهند و از سوی دیگر، نرخ های جدید را نیز برای شما اعلام می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما