قیمت فروش گندله سنگ آهن

قیمت فروش گندله آهن تحت شرایط بازار از جمله میزان عرضه و تقاضا و همچنین قیمت مواد خام تولیدی این محصول میتواند دچار نوسانشود. به عنوان مثال در دو ماه اخیر نرخ قیمت محصول از حدود 5000 ریال به مبلغ 7000 ریال رسیده است. قیمت فروش گندله آهن امروز حدود 7505 ریال در بورس اعلام شد. محصول تولیدی کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان است و میزان عرضه برابر با 10 هزار تن اعلام شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در این مقاله می خواهیم علاوه بر نوسان قیمت گندله سنگ آهن به مطالعه گندله سنگ آهن و مصرف آن بپردازیم.

گندله سنگ آهن

همانطور که می دانید گندله سنگ آهن ماده شارژی و در حقیقت ماده اولیه کارخانه های احیاء مستقیم و در حقیقت واحد های تولید آهن اسفنجی است.گندله از آکلومره نمودن ذرات ریز کنسانتره آهن به دست می آید. کنسانتره آهن به دلیل داشتن ذرات بسیار ریز قابلیت استفاده ندارد. نه در واحد های ذوب میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و نه در واحد های احیاء مستقیم. به همین دلیل این محصول در ترکیب با بنتونیت و چندماده دیگر قرار گرفته و در درجه حرارت بالا تحت فرآیند گندله سازی به گندله تبدیل می شود. گندله گلوله های گرد و تقریبا هم اندازه ی اسفنجی شکل است که در واحد های احیاء مستقیم برای تولید آهن اسفنجی مورد استفاده قرار می گیرد. البته گندله آهن اسفنجی می تواند به طور مستقیم در واحد های ذوب نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

نوسان قیمت فروش گندله آهن

نوسان قیمت فروش گندله آهن در دو ماه اخیر صعودی بوده است. یکی از دلایل این موضع افزایش تقاضا به دلیل افزایش صادرات آن بوده است. هم راستا با افزایش نرخ قیمت فروش گندله سنگ آهن، شاهد افزایش قیمت فروش آهن اسفنجی نیز بوده ایم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما