قیمت میلگرد در بندرعباس

قیمت میلگرد در بندرعباس تحویل fob بر اساس هزینه های انتقال از درب کارخانه تا بندر و البته هزینه های thc و … تعیین می شود. قطعا میزان خرید موثر بر هزینه های جانبی و لذا قیمت میلگرددر بندرعباس خواهد بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برآورد قیمت میلگرد در بندرعباس در صادرات این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر امارات، در مذاکره اولیه با خریدار نیاز است. با توجه به هزینه های جانبی که جهت انتقال محموله از کارخانه تولید تا بندر و البته بارگیری و تخلیه آن وجود دارد، برای برآورد قیمت میگرد در بندرعباس خریدار باید جزئیات خرید خود را به طور دقیق مشخص نماید.

البته صادرات میلگرد در تناژ بالا به کشور ترکیه نیز انجام می شود. ما آماده عرضه میلگرد CPT گمرک تبریز به مقصد ترکیه هستیم.

قیمت میلگرد

قیمت میلگرد بر اساس گرید آن و البته سایز میلگرد تعیین می شود. گرید مهمترین پارامتر در تعیین قیمت این محصول است چراکه ترکیب شیمیایی و درصد عناصر آلیاژی بعلاوه نوع آج میلگرد با مشخص شدن گرید، مشخص می شود. گریدهایی که برای میلگرد نامگذاری می شوند شامل چهار دسته A1، A2، A3 و A4 است.

سایز میلگرد نیز پارامر دیگری است که بایدهمراه با استعلام قیمت و موجودی، خریدار برای ما ارسال نماید. سایز میلگرد بر اساس قطر و سایز آج میلگرد تعیین می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما