قیمت نرمه گندله آهن در ایران

نرمه گندله آهن در ایران محصولی کارامد و بسیار کاربردی در صنایع کشور می باشد. مراکز تولید فولاد و واحدهای تولیدی احیاء مستقیم، از جمله مواردی هستند که برای پیشبرد اهداف خود نیاز مبرمی به نرمه گندله آهن دارند. قیمت نرمه گندله آهن در ایران، با توجه به عیار آن تعیین می گردد. میزان خلوص نرمه گندله آهن، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت، به علاوه روشهای فراوری آن از مواردی ست که بر قیمت گذاری موثر خواهد بود.

قیمت نرمه گندله آهن در ایران

موارد مصرف نرمه گندله آهن

موارد مصرف نرمه گندله آهن نام گندله در صنایع آهن، بسیار آشناست. گندله در واقع گوله هایی ست که از سنگ آهن به دست می آید؛ در واقع سنگ آهن در ابتدا به صورت کنسانتره، سپس گندله، سنگ آهن و در نهایت به فولاد تبدیل می گردد. این موارد و البته ترکیبات اضافه بر آن در ابتدا خام هستند، پس از پخته شدن بسیار سفت و محکم خواهند شد.
نرمه گندله آهن در چرخه تولید فولاد کاربرد وسیعی را از خود نشان داده است. از مهمترین مشخصات انواع این محصول می توان به امکان بازیافت آسان آنها اشاره کرد که باعث می شود مجدداً به زنجیره فولادسازی بازگردند.
رنگ گندله نرمه قهوه ای بوده و حالت دایره ای دارد. البته رنگهای کرمی و یا مشکلی از نرمه گندله هم وجود دارد که گفته شده نمونه ها قهوه های رنگ، کارایی و کیفیت بالاتری خواهند داشت. در بیان موارد مصرف نرمه گندله آهن، باید گفت این محصول پتانسیل خوبی برای استفاده در کوره های آهن پزی دارند. اما چرا؟
زیرا این محصولات قادر هستند تا روشهای سنتی تولید آهن را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشند. برای همین هم هست که فروش نرمه گندله آهن، بیش از سایرین توجه صنایع پخت آهن را به خرید خود جذب کرده است.
نرمه گندله آهن که ذرات بسیار ریزی هستند و شاید به بیش از 6 سانتی متر هم نمی رسند، در صنایع تولید لنت انواع خودرو هم مورد مصرف قرار گرفته و انتظارات از یک محصول کارآمدتر را برآورده نموده است. به علاوه مراکز احیاء مستقیم که آهن اسفنجی را تولید می کنند، از نرمه گندله بهره می گیرند.

فروش نرمه گندله سنگ آهن فولاد گل گهر

فروش نرمه گندله سنگ آهن فولاد گل گهر از جمله مهمترین نقاط تولید نرمه گندله سنگ آهن فولاد گل گوهر است. خط تولید گندله سنگ آهن فولاد گل گوهر با بیش از 10 میلیون تولید در سال در زمره بزرگترین تامین کنندگان بازارهای داخلی به این ماده کاربردی می باشد.
بسیاری از فولادسازی ها که به کوره های القایی و یا کوره های قوس الکتریکی تجهیز شده اند، از عمده خریداران آهن اسفنجی که در کنار گندله سنگ آهن تولید شده هستند.
فروش نرمه گندله سنگ آهن فولاد گل گوهر، به خوبی توانسته نیاز صنایع داخل کشور را تامین کرده و مازاد تولیدات خود را به صادرات اختصاص بدهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما