قیمت هر تن آهن اسفنجی

قیمت هر تن آهن اسفنجی برای عیارهای مختلف آن متفاوت است. چنانچه قصد خرید آهن اسفنجی را دارید بهتر است مشخص کنید که آهن اسفنجی را برای استفاده در کوره ذوب القایی نیاز دارید یا در کوره قوس الکتریکی. بر این اساس محصول مناسب به شما پیشنهاد داده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کیفیت آهن اسفنجی بر اساس عیار آهن آن سنجیده می شود. بنابراین مهمترین مسئله و نکته ای که در خرید آهن اسفنجی به آن دقت می کنیم، عیار آن یعنی درصد Fe total محصول است.

قیمت هر تن آهن اسفنجی برای کیفیت های مختلف

آهن اسفنجی بر اساس همین پارامتر در گرید های یک و دو قرار می گیرد. آهن اسفنجی که در گرید یک دسته بندی می شود اغلب دارای عیار بالای 88 درصد است. این محصول برای هر دو نوع کوره قوس الکتریکی و القایی قابل استفاده است.

محصول با عیار پایین تر آهن حدود 80 الی 85 درصد، به عنوان آهن اسفنجی گرید دو به فروش می رسد. این محصول برای کوره قوس الکتریکی می تواند مناسب باشد ولی امکان استفاده از آن در کوره ذوب القایی فراهم نیست. چراکه فرآیندهای اکسیداسیون و احیا در ذوب در کوره قوس امکان پذیر است بنابراین می توان در این کوره ها از قراضه های با ناخالصی و اکسید بیشتر و یا آهن اسفنجی با عیار پایین تر استفاده نمود. ولی در کوره ذوب القایی حساس هستند و امکان شارژ آنها با مواد شارژی عیار پایین وجود ندارد.

بنابراین طبق توضیح بالا، در خرید و انتخاب عیار آهن اسفنجی، مهم است که مشخص شود مصرف کننده از کدام کوره برای ذوب استفاده خواهد نمود. بر اساس همین مورد می توان عیار مشخصی از آهن اسفنجی را به ایشان پیشنهاد داد.

قیمت هر تن آهن اسفنجی نیز بر اساس عیار آن تعیین می شود. اگر کوره مورد اسفاده از نوع قوس الکتریکی باشد می توانیم آهن اسفنجی با عیار پایین ر که قیمت هر تن آهن اسفنجی برای آن پایین تر خواهد بود نیز استفاده نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما