قیمت گندله آهن صادراتی در بندر

قیمت گندله آهن صادراتی مانند دو نوع دیگر سنگ آهن متاثر از قیمت جهانی گندله آهن تعیین می گردد. برای تعیین قیمت گندله سنگ آهن در ایران نیاز است قیمت صادراتی آن به همراه چند فاکتور از جمله عوارض صادرات در نظر گرفته شده و قیمت گندله آهن در بازار داخلی مشخص گردد.

قیمت گندله آهن صادراتی ایران با توجه به صادرات گسترده آن به کشورهای مختلف از جمله چین، امارات و … متاثر از بازار جهانی است. قیمت گندله سنگ آهن در مقصد باید به قیمت جهانی این محصول نزدیک باشد. بنابراین نوسان قیمت جهانی گندله آهن بسیار موثر بر قیمت گندله آهن ایران خواهد بود.

قیمت روز گندله آهن همانطور که می دانید عوارض صادرات گندله آهن صفر نیست. و صادرکننده مطابق با مقدار تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت باید آن را تقبل نموده و اقدام به پرداخت آن نماید. بنابراین صادرکننده گندله آهن در حین خرید باید پارامترهای متعددی را در نظر بگیرد. در گام نخست باید قیمت روز گندله آهن در بازار جهانی را بداند. سپس بر اساس درصد عوارض گمرکی و دیگر هزینه های جانبی، قیمت خرید خود را در بهترین و بدترین شرایط برآورد نماید.

البته هزینه های جانبی نیز باید به روز شود. چراکه همانند قیمت سنگ اهن که در جهان دچار نوسان شده و نیاز به به روز رسانی دارد، تعرفه سایر خدمات نیز دچار تغییر می شود. بنابراین به روز نگه داشتن این اطلاعات از جمله هزینه های کشتیرانی و حمل و نقل و … بسیار حائز اهمیت است.

صادرات گسترده سنگ آهن در انواع دانه بندی شده، گندله آهن و همچنین کنسانتره آهن توسط شرکت صادرکننده آهن و فولاد سیمرغ به کشورهای چین، عراق، ترکیه و امارات انجام می گیرد.

با توجه به شرایط و عواملی که در بالا به آن ها اشاره شد قیمت روز گندله آهن می تواند بسیار متغیر و در نوسان باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارند به همین دلیل توصیه می شود به خریداران که در صورت خرید و تهیه آن ها حتما از قیمت آن ها به صورت دقیق و لحظه ای مطمئن شوند.

همچنین این گندله های سنگ آهن یا هر محصول مرتبط با آهن را از مراکز و مراجع مطمئن انجام کنند تا هم از کیفیت و میزان درصد آهن محصولات خریداری شده اطمینان داشته باشند و هم از نظر تحویل آن ها در زمان مقرر مطمئن شوند و هم از نظر هدر رفتن هزینه و بودجه کلان خود جلوگیری کرده و به دام کلاهبرداران در این زمینه نیافتند.

قیمت گندله آهن صادراتی در بندر

گندله سنگ آهن چیست؟

گندله سنگ آهن چیست؟ گندله سنگ آهن در واقع محصولاتی هستند با اشکال گلوله ای شکل که دارای خلل ‌‌و فرج های چند میلی متری هستند و از نظر داشتن عناصر آهن در حدود ۶۴٪ و ۶۶٪ هستند و‌ برای مصارف مختلف استفاده های فراوان دارند.

این گندله ها را می توان به صورت مستقیم در کوره ها مورد استفاده قرار داد و از آن ها و آهن موجود در آن ها به خوبی برای ساخت قطعات مورد نیاز در تولید فولاد و در صنایع مختلف قطعه سازی برای خودرو سازی ها بهره برد.

این گندله سنگ آهن ها با داشتن مقادیری بالای از آهن بسیار مورد توجه مصرف کنندگان در صنایع مختلف هستند و با داشتن شکل های مناسب گلوله ای خود بسیار راحت حمل و نگهداری و مورد مصرف قرار می گیرند.

گندله های سنگ آهن در مصارف مختلف صنعتی با توجه به اینکه دستیابی به ضایعات آهن سخت و با دردسر همراه است و منابع آن ناچیز و محدود است گندله های آهن توانسته اند با داشتن مقدار قابل توجه از آهن بسیار مورد توجه قرار گیرند و جایگزین ضایعات آهنی بشوند.

ترکیبات گندله آهن چیست؟

ترکیبات گندله آهن چیست؟ از ترکیبات گندله آهن بیشتر میزان و درصدی بالای آهن در آن ها دارای اهمیت است زیرا این محصولات می توانند منبع خوب تأمین عنصر آهن برای صنعت فولاد بوده و این صنعت را به طور کامل و مناسبی تغذیه کنند و موجب پیشرفت روز افزون این صنعت شده و تکنولوژی و علوم را متناسب با زمان پیش ببرند.

ترکیبات دیگر که در این محصولات وجود دارند ترکیبات خنثی و بازی در آن ها است که سبب شده گندله های آهن به شکل های جامد و با داشتن خلل و فرج های چندین میلی متری موجود باشند و استفاده از آن ها در کوره ها آسان و راحت باشد.

ترکیب دیگری که برای افزایش کیفیت به این گندله ها اضافه شده است و موجب شده که خواص شیمیایی و فیزیکی این گندله ها افرایش پیدا کند هیدرو اکسید کلسیم است و همچنین وجود کربن نیز در این گندله ها سبب ویژگی های مختلف و خاصی شده است.

گوگرد و فسفر نیز در این گندله ها وجود دارند ‌‌‌‌‌و بعد از آن ها وجود ترکیبات دی آلومینیوم تری اکسید نیز در این گندله ها با آنالیز و جدا سازی آن ها مشخص و تأیید شده است و بیشترین ترکیبات مربوط به مقدار مربوط به عنصر آهن است.

ترکیبات دیگر گندله های آهن وجود مقادیر متفاوتی از اکسید های سلیسیم و اکسید کلسیم، اکسید آلومینیوم و اکسید منیزیم و اکسید وانادیم و اکسید تیتانیوم واکسید منگنز است که در مقایسه با میزان ترکیبات آهن در این گندله ها ناچیز هستند.

تفاوت گندله با آهن اسفنجی چیست؟

تفاوت گندله با آهن اسفنجی چیست؟ تولید گندله از کنسانتره آهن با اضافه کردن آب و بسیاری از ترکیبات دیگر صورت می گیرد که ابتدا موجب می شود که مواد در کنسانتره آهن به یکدیگر بچسبند و دارای ویژگی های خاص باشند و سپس در کوره ها پخته شوند و دارای خواص ویژه مورد نظر شوند و به شکل گندله آهن فرآوری گردند.

در تهیه گندله آهن از کنسانتره آهن استفاده می شود در صورتی که آهن های اسفنجی را طی فرایند های کاهش و احیا از سنگ آهن ها و به صورت مستقیم تولید می کنند. می توان آهن های اسفنجی را نیز مانند گندله های آهن به صورت کلوخ یا کروی شکل در آورد.

برای ساخت و تهیه آهن اسفنجی از گندله آهن با درصد ۶۷٪ نیز استفاده می کنند و این آهن های اسفنجی را بدون ذوب کردن گندله تولید می کنند و هر کدام از این محصولات با توجه به میزان آهن درون خود کارایی های مختلفی و متعددی دارند و نیاز به آهن را در صنایع وابسته به خوبی تأمین می کنند.

تفاوت گندله آهن با آهن اسفنجی بیشتر نحوه ی تولید آن ها است و تفاوت کمی در میزان آهن در آن ها وجود دارد که مصرف کنندگان می توانند با توجه به قیمت و کارایی آن ها هر کدام از آن ها را برای آن ها صرفه بیشتر اقتصادی دارد را انتخاب کرده و مورد مصرف قرار دهند.

در واقع می توان گفت که میزان آهن در آهن های اسفنجی بیشتر از میزان این عنصر در گندله های آهن می باشد و گندله های آهن بیشتر به جای ضایعات آهن استفاده می شوند و برای محیط زیست آسیب کمتری وارد می کنند و از آلودگی هوا جلوگیری می کنند.

میزان درصد آهن در گندله ها در حدود 66٪ است و همین عنصر در آهن های اسفنجی در حدود ۸۶٪ است که از نوع فرآوری و تولید آن ها از مواد اولیه آن ها سرچشمه می گیرد که هر صنعتی با توجه به قیمت و نوع استفاده خود می تواند از بین این دو محصول انتخاب بهینه ای داشته باشد و بهترین بازده را به دست آورند.

هر دو این محصولات به صورت جامد فرآوری شده اند و دارای ویژگی های خاصی هستند و هر دو این محصولات حاوی مقادیری بالای از آهن بوده و به راحتی جا به جا می شوند و دارای مقاومت خوبی در برابر سایش هستند و حمل و نگهداری آن ها به مراتب آسان تر از دیگر محصولات آهن می باشد.

صادر کننده گندله آهن از ایران

صادر کننده گندله آهن از ایران صادر کننده گندله آهن از ایران با استفاده از اینترنت و راه های آنلاین و غیر حضوری مانند همین سایت و شبکه های اجتماعی خود به معرفی محصولات خود پرداخته و شرایط تهیه آن ها را به طور کامل بیان داشته است. تهیه این گندله های آهن با کیفیت و درجه یک با خلوص بسیار بالا از طریق شماره تلفن های مدیران مجموعه که در این سایت درج شده است امکان پذیر است و خریداران می توانند به راحتی با شماره تلفن های این مجموعه تماس گرفته و از موجودی و قیمت گندله های مورد نظر خود مطلع شوند و به خرید و سفارش آن ها اقدام کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما