مراکز توزیع خرسک آهن تمیز

به ضایعات آهن‌آلات آهن قراضه هم می گویند .این قراضه ها دوباره می توانند طی مراحل و فرآیند هایی به تولید مجدد برگردند، خرسک‌ها از انواع قراضه های آهنی هستند که توده‌های بزرگی می باشند و باید با دستگاه برش زنی آن‌ها را جدا کرد، مراکز توزیع خرسک آهن تمیز شده را در کیفیت بالا و قیمت های مناسب و برش های متناسب به شعب و مراکز فروش معتبر عرضه می کند.

مراکز توزیع خرسک آهن تمیز

نکات مهم در انتخاب خرسک آهن عیار بالا

نکات مهم در انتخاب خرسک آهن عیار بالا

آهن قراضه ها انواع مختلفی دارند و همانطور که از نامش مشخص است از خرده و قراضه های آهنی هستند، این قراضه ها به راحتی ذوب می شوند و می توانند دوباره در خط تولید قرار بگیرند و به محصولی دیگر تبدیل شوند.

ضایعات آهنی درصد کمی کربن در آن‌ها وجود دارد و درجه کیفی آن‌ها به چهار دسته تقسیم می شود:

  • فلز هایی که رسوبات و زنگ‌زدگی ندارند مانند میلگرد و شاسی اتومبیل و پروفیل در و پنجره.
  • میزان آهن این فلزات نسبت به فلزات درجه یک کمتر است و برای ساخت بدنه دوچرخه و موتور سیکلت و در و پنجره‌های آهنی استفاده می شود.
  • میزان آهن این ضایعات کمتر از دو گروه دیگر است و در ساخت ورق‌های گالوانیزه از این دسته استفاده می شود.
  • این دسته به ضایعات ممنوعه معروف هستند و به آن‌ها پلیسه هم می گویند مانند سرباره و شلاکه ها.

خرسک ها مواد آهنی سرد و سفت شده هستند و از نظر ظاهری خرسک‌ها توده‌های بزرگی هستند که باید با دستگاه برش زنی آن‌ها را جدا کرد، خرسک به عنوان یک قراضه ضایعات آهن در کوره های تولید فلزات استفاده می‌شود و چون از سطح بیشتری برخوردار است راحت‌تر می‌توان آن را تمیز کرد که سبب درجه خلوص بالاتر می‌شود و در فرآوری مجدد نیاز به انرژی گرمایی کمتری است.

خرسک تولیدی در زمان تهیه فولاد نسبت به خرسک آهن از محبوبیت بیشتری برخوردار است و از ناخالصی تولید شده در کوره‌ها شکل می‌گیرد که این ناخالصی در کارخانه‌های مختلف متفاوت است که ناشی از مواد داخل کوره و زمان تخلیه و نوع سرد شدن است، از نظر قیمتی هر چه درجه خلوص خرسک بالاتر باشد قیمت آن بالاتر و هرچه ناخالصی داشته باشد قیمت ان کمتر است.

فروش مستقیم خرسک آهن تمیز

فروش مستقیم خرسک آهن تمیز جالب است بدانید هرچه مقدار ناخالصی خرسک کمتر باشد از قیمت بالاتری در بازار برخوردار خواهد بود، یکی از عواملی که در قیمت خرسک آهن مهم است درصد پرتی در کوره‌های ذوب است. هرچه درصد کربن آن کمتر باشد درصد پرتی این مواد در کوره هم کمتر است، فروش خرسک آهن عیار بالا تمیز به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب کاهش قیمت آن می شود که برای خرید تعداد بالای مصرف کننده به صرفه تر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما