مراکز توزیع سنگ آهن مرکزی

مراکز توزیع سنگ آهن مرکزی در مرکز ایران به ویژه منطقه بافق قرار دارد. آهن از مهمترین و پر کاربردترین عنصرها و مواد معدنی موجود در پوسته زمین می باشد. معادن عظیم سنگ آهن در مرکز ایران موجود بوده و استخراج و توزیع آهن به سراسر کشور از این معادن هر روزه صورت می پذیرد.

مراکز توزیع سنگ آهن مرکزی

نکات مهم در انتخاب سنگ آهن خام

نکات مهم در انتخاب سنگ آهن خام آهن به صورت خالص در طبیعت وجود ندارد. برای به دست آوردن آهن و استفاده از آن باید سنگ آهن را در طبیعت یافت و آهن موجود در آن را استخراج نمود.در واقع سنگ آهن اصطلاحی است که به سنگهایی گفته می شود که درصدی از اهن در ترکیب آنها باشد و یا در برخی موارد به صورت رگه ای در میان سنگها یافت شود. بعد از شناسایی آهن در این سنگها، این فلز ارزشمند به روشهی مختلف از میان آنها استخراج می شود.

اما نخست باید بدانیم سنگ آهن چه ویژگیهایی دارد و نکات مهم در انتخاب سنگ آهن چیست؟ ترکیب آهنی موجود در معادن که طی فرایند خاصی به وجود می آیند ترکیب آهن و اکسیژن هستند.این ترکیبات به رنگ قهوه ای تیره تا زرد روشن و یا بنفش تیره تا قرمز دیده می شوند.

در انتخاب سنگ آهن دقت کنید که سنگهای آهن هماتیت بهترین سنگ آهن خام هستند رنگ آنها قرمز بوده و میزان آهن موجود درآنها بسیار زیاد است .فرایند استخراج این سنگهای خام ساده بوده و گاهی صرفا باشکستن و خورد کردن سنگهای خام می توان از انها در صنایع استفاده نمود.

نکته دیگری که در هنگام خرید سنگ آهن باید مورد توجه قرار دهید این است که مگنتیت میزان آهن بیشتری از هماتیت دارد اما میزان غلظت آن کمتر است و برای استخراج فرایند پیچیده تری صورت می گیرد.

سنگهای آهن خام به شگلهای گوناگون به صورت ترکیب در طبیعت وجود دارد برای انتخاب سنگ آهن خام مناسب باید ابتدا امکانات و شرایط برای استخراج و غربالگری و سایر فرایندهای اولیه را بررسی نمود. زیرا درصد موجود در انواع سنگ آهن متفاوت است و نیاز به شرایط خاصی برای استفاده و استخراج دارند.

فروش مستقیم سنگ آهن مرکزی

فروش مستقیم سنگ آهن مرکزی فروش سنگ آهن به طور مستقیم از استان مرکزی ایران و از طریق معادن صورت می گیرد. معادن فعال از طریق مراکز فروش خود آهن استخراج شده را به فروش می رسانند. علاوه بر آن در شهرهای مختلف نمایندگی های مجاز برای فروش مستقیم سنگ های آهن استخراج شده وجود دارد.

سنگ آهن را می توان از طریق فروشگاههای مجازی معادن و مناطق استحراج آن نیز تهیه نمود. لیست قیمت و شرایط ارسال و حمل و نقل در این فروشگاهها به سادگی قابل دسترسی است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما