مراکز توزیع پوسته اکسید آهن

مراکز توزیع پوسته اکسید آهن به صورت غیر حضوری و بدون واسطه محصولات خود را در سراسر کشور ارائه می دهد. این محصول بسیاری از توجهات را به خود جلب نموده است که به دلیل کیفیت بالا در ساخت و خصوصیات ویژه آن می باشد. این کالا بسیار پرفروش بوده و همواره در بازار داخلی و خارجی با قیمت های مناسب و عمده خریداری می‌ شود.

مراکز توزیع پوسته اکسید آهن

مختصری درباره فرآیند تولید پوسته اکسید آهن

مختصری درباره فرآیند تولید پوسته اکسید آهن تولید پوسته اکسید آهن فرایند خاصی ندارد و در واقع این پوسته از طریق ضایعات محصولات فولادی به صورت خود به خود به دست می آید؛ در کارخانجات نورد هنگامی که شمش های فولادی تحت فرایند تولید قرار می گیرد ضایعاتی از آنها به وجود می آید که به آن پوسته اکسید آهن می گویند.

از مهم ترین مزایای این محصول می توان به قابلیت بازگردانی آن در فولادسازی اشاره نمود که کاربرد بسیار فراوانی را به خود اختصاص می دهد و برای تولید ماده فروسیلیس به کار می رود.

با توجه به این فرآیند می‌ توان گفت که سالانه حجم بسیار بزرگی از پوسته اکسید آهن تولید می شود و در کارگاه های فولادسازی دوباره مورد استفاده واقع می شود؛ از این رو می توان گفت ارزش زیادی دارد و در هزینه‌ های تولید بسیار صرفه جویی می کند.

صادرات کلی انواع پوسته اکسید آهن

صادرات کلی انواع پوسته اکسید آهن انواع پوسته اکسید آهن نسبت به محصولات مشابه از صادرات بسیار بالایی برخوردار بوده و مشتریان و خریداران زیادی در خارج از کشور به تهیه آن پرداخته اند؛ این شرکت بستری را برای مشتریان به وجود آورده است تا بتوانند محصول مورد نظر خود را با سهولت خریداری کنند.

تمامی مشتریان توسط شرکت صادرات پوسته اکسید آهن در خارج از کشور پوشش داده می‌شوند و هر کس در هر جایی که در حال کار یا زندگی می باشد می تواند با دادن آدرس و نشانی دقیق محل خود محصولات را در کمتر از چند روز در اختیار داشته باشد.

این کالا از نظر برند و بسته بندی بسیار متنوع است و انتخابات زیادی را برای مصرف کنندگان به وجود می آورد، تولید پوسته اکسید آهن به صورت کاملا اصل و اورجینال عرضه می‌شوند و کیفیت در همه آنها لحاظ شده است.

علاوه بر کیفیت این محصول با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و همه افراد می توانند آن را تهیه کنند، روش خرید به صورت کاملاً غیر حضوری است و همه افراد در هر گروه سنی می توانند از آن استفاده نموده و در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را به ثبت برسانند. سفارشات ثبت شده به سراسر کشور در محل مورد نظر ارسال می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما