مراکز خرید آجر نسوز کوره القایی

آجر ها که یکی از مصالح ساختمانی به شمار می آیند. معمولاً در انواع مختلفی تولید می گردند و یکی از محبوب ترین نوع آن آجر نسوز می باشد که این روزها خرید آن به شدت افزایش یافته است، مراکز خرید آجر نسوز کوره القایی این محصول با کیفیت را در مقدار های بالا به فروش می رساند و با توجه به اینکه تمامی آجرهای به فروش رفته دارای کیفیت صادراتی هستند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

مراکز خرید آجر نسوز کوره القایی

ناگفته ها در مورد آجر نسوز

ناگفته ها در مورد آجر نسوز

  • آجرهای نسوز به طور عمده از نوعی خاک رس به نام خاک رس چینی تولید می‌شود و با توجه به این که در کوره های القایی پخته می گردد توانسته است استحکام بسیار زیادی را در برابر بسیاری از عوامل تخریبی داشته باشد، به طور مثال از آن جایی که آجر های نسوز در برابر تغییرات اقلیمی مقاوم هستند از آن ها می توان در نماهای بیرونی ساختمان ها استفاده کرد چرا که با گرم و سرد شدن هوا به هیچ وجه خرد نخواهند شد.
  • یکی از دانستنی های جالب در مورد آجر های نسوز این است که می ‌توانند حتی دما های بالا تر از ۶۰۰ درجه سانتیگراد را نیز تحمل کنند که محدوده بسیار بزرگی است و با توجه به این ویژگی از آن می ‌توان در دیواره های نزدیک به شومینه ها استفاده کرد چرا که برخورد آتش به هیچ وجه سبب سیاهی و خرابی آجرها نخواهد شد.
  • آجرهای نسوز معمولاً در اشکال و رنگ های بسیار متنوع و شیک تولید می شوند و از آن جایی که کاملاً با تراکم هستند به راحتی می توان از آن ها هم در دکوراسیون خارجی ساختمان و هم در دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده نمود و ابعاد مختلفی نیز دارند.

تولید کننده آجر نسوز کوره القایی

تولید کننده آجر نسوز کوره القایی تولید آجر نسوز کوره القایی توسط بزرگترین تولید کننده در کشور آن هم به شکل انبوه باعث شده است که به راحتی بتوان از این تولید کننده آجر های نسوز را در تعداد های بسیار بالا تهیه کرد و از آن جایی که این نوع آجرهای نسوز تولید شده دارای کیفیت بسیار زیادی هستند، مورد توجه مشتریان خارجی و داخلی قرار گرفته است.

این تولید کننده آجرهای نسوز را با استفاده از بهترین خاک های رس و کاملاً استاندارد در کوره تولید می کند و به همین دلیل خصوصیات منحصر به فردی پیدا کرده و بسیاری از افراد در ساختمان سازی تلاش می کنند که از این محصولات استفاده کنند، به منظور خرید آن ها می توان به این مجموعه مراجعه نمود و یا اینکه با خود تولیددکننده در تماس بوده و آن ها را سفارش داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما