مراکز خرید شمش آهن اصفهان

کارخانه های ریخته گری و ذوب فلزات، آهن خالص را برای انبارش بهتر، حمل و نقل راحت تر و استفاده آسان در تولید محصولات فلزی، به صورت قطعاتی یک شکل و یک اندازه در می آورند، که به آن ها شمش آهن گفته می شود. این محصول به طور گسترده ای در مراکز صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز خرید و فروش شمش آهن اصفهان، آن را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف عرضه می کنند.

مراکز خرید شمش آهن اصفهان

مشخصات شمش آهن اسفنجی درجه یک

مشخصات شمش آهن اسفنجی درجه یک شمش آهن اسفنجی، یکی از محصولات و فراورده هایی است که در صنایع ریخته گری، از سنگ آهن استخراج شده از معادن حاصل می شود. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات این محصول بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

شمش آهن اسفنجی درجه یک که خلوص بالایی دارد، از طریق احیا سازی سنگ های آهن بدست می آید. در این وش، تمام اکسیژن و گاز های موجود در داخل این سنگ ها را با روش مخصوصی، بدون اینکه نیازی به ذوب کردن آن ها باشد حذف می کنند.

در نتیجه آهنی با مقدار خلوص بیش از شصت درصد بدست می آید. این آهن به صورت گلوله هایی کوچک و متخلخل دیده می شود و درواقع به خاطر همین خلل و فرج هایی که در سطح آن قرار داشته و شباهتش به یک تکه اسفنج، نام آهن اسفنجی را بر آن نهاده اند.

این محصول را بعد از استصحال از سنگهای معدنی، در داخل کوره های مخصوصی ذوب کرده، سپس به شکل شمش هایی در می آورند، تا بعد ها مجددا در تولید وسایل فلزی مورد استفاده قرار دهند. به این ترتیب است که شمش آهن اسفنجی تولید می شود.

فروش انواع شمش آهن اصفهان

فروش انواع شمش آهن اصفهان کارخانه های بزرگ ذوب آهن که در سطح استان اصفهان فعال هستند، از طریق سنگ های آهن استخراج شده از معادن فلزات، به تولید کردن آهن خالص و شمش آهن از آن می پردازند. انواع و اقسام شمش های آهن اصفهان، که هر یک درجه خلوص متفاوتی دارند، در بازار های مصرف سطح کشور عرضه می گردند.

مرکز فروش شمش آهن، این محصول را به صورت عمده یا تکی به مصرف کننده ها عرضه می کند. مصرف کننده این محصول نیز در زمان استفاده آن را مجددا ذوب کرده، سپس به شکل دلخواه خود در می آورد. درواقع این محصول برای استفاده نیاز به ذوب، سرد شدن و برش دارد.

شما مصرف کننده گرامی می توانید در صورت تمایل و نیاز به خرید این محصول، برای ثبت کردن سفارش خود از همین وب سایت استفاده کنید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می توانید به خرید آن بپردازید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما