مراکز خرید پوسته اکسیدی آهن عمده

پوسته اکسیدی آهن را که کاربردهای فراوانی در صنایع ریخته گری و فولاد دارد می توانید از مراکز خرید به صورت عمده سفارش دهید. بازیافت پوسته اکسیدی آهن از نظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت بوده و در خودکفایی کشور در تامین انواع شمش فولادی نقش حیاتی ایفا می کند. قیمت این محصول بر اساس نوع احیایی که بر روی آن صورت می گیرد متفاوت بوده و می توانید قیمت روز را از طریق تماس تلفنی از تولید کننده بپرسید.

مراکز خرید پوسته اکسیدی آهن عمده

بهترین پوسته اکسیدی آهن تولیدی در کشور

بهترین پوسته اکسیدی آهن تولیدی در کشور

بهترین پوسته اکسیدی آهن تولیدی در کشور به همت متخصصان صنعت فولاد انجام گرفته است. با بازیابی این محصول در کشور علاوه بر صرفه جویی اقتصادی و بالا رفتن بهره وری، مشکلات زیست محیطی نیز به طور چشمگیری کاهش یافته و از خروج سالیانه میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری شده است. پوسته اکسیدی آهن به دو روش در کشور تولید می شود.

  1. به صورت احیا شده
  2. بدون احیا

آنالیز شیمیایی پوسته اکسیدی که به روش اول تولید می شود، نشان داده است که بین 74 تا 75 درصد آهن در آن وجود دارد. به عبارت دیگر می توان گفت عیار آن در حدود 70 درصد بوده و بیشترین فروش را در بازار دارد. پوسته های اکسیدی آهن به عنوان یکی از بهترین منابع در تولید پودر آهن یا ترکیبات آهنی شناخته شده اند.

بیشترین کاربرد این پوسته ها در صنعت ریخته گری می باشد. در تولید شمش های فولادی که به روش نورد گرم تولید می شوند، حدود 2 درصد از فولادی که به این روش نورد شده است به پوسته اکسید آهن تبدیل و به صورت ضایعات از خط تولید خارج می شود.

فروش خاص پوسته اکسیدی آهن ارزان قیمت

فروش خاص پوسته اکسیدی آهن ارزان قیمت

فروش پوسته اکسیدی آهن ارزان قیمت به صورت ویژه توسط کارخانه های تولید کننده فولاد در سراسر کشور انجام می شود. این محصول که در واقع از ضایعات نورد در کارخانه های فولاد سازی حاصل می شود، قیمت بسیار مناسبی داشته و شرکت هایی که قادر به تولید این محصول نیستند می توانند آن را با قیمت ویژه از فروشندگان عمده خریداری کنند.

برای خرید و استعلام قیمت روز می توانید به شرکت های فروش در سراسر کشور مراجعه کنید. خرید از این سایت نیز امکان پذیر بوده و می توانید با ارزان ترین قیمت پوسته اکسیدی آهن را سفارش دهید.

در این فروشگاه، مشاوره و ارائه راه حل متناسب با نیاز مشتریان نیز انجام می شود. قیمت پوسته اکسید آهن در این فروشگاه ها کاملا رقابتی بوده و فروشنده خود را موظف به تامین منابع، مدیریت موجودی و ارتباط فراگیر با مشتریان در سراسر کشور می داند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما