مراکز عرضه آهن اسفنجی خام

آهن احیای مستقیم که آهن اسفنجی نیز نامیده می شود به صورت مستقیم از سنگ آهن و به روش اکسایش – کاهش سنگ آهن و به کمک گاز هایی مانند کربن به دست می آید، آهن اسفنجی خام یکی از مواد اولیه مهم در ساخت فولاد به حساب می آید، مرکز عرضه آهن اسفنجی خام از مراکز معتبر و شناخته شده در تولید آهن اسفنجی با کیفیت محسوب می شود که با تولید آهن اسفنجی با کیفیت توانسته است نیاز بازار به این محصول مهم را تامین کند.

مراکز عرضه آهن اسفنجی خام

مزیت های قابل توجه آهن اسفنجی کم کربن

مزیت های قابل توجه آهن اسفنجی کم کربن در صنایع و کارخانجات مربوط به آهن و فولاد معمولا آهن را به صورت قراضه و آهن اسفنجی استفاده می کنند ولی آهن اسفنجی کم کربن به دلیل مزیت های قابل توجهی که نسبت به آهن قراضه دارد روز به روز استفاده از آن افزایش می یابد در ادامه به چندین مزیت مهم آن اشاره می شود:

  • کمتر بودن مقدار گوگرد و فسفر در آهن اسفنجی سبب می شود با دقیق کردن ترکیب شارژ کوره ها نیاز به تصفیه مواد مذاب کمتر شده و در هزینه و وقت صرفه جویی شود.
  • جایگزین کردن آهن اسفنجی به جای قراضه سبب می شود عناصر مزاحمی مانند مس، قلع، سرب و روی به کمترین مقدار ممکن برسد بنابراین کیفیت و خواص مکانیکی فولاد و محصولات تولید شده افزایش یابد.
  • سهولت انبار کردن، انتقال و شارژ کردن کوره ها سبب می شود نیاز به تجهیزات و وسایل سنگین مانند لودر و جرثقيل نباشد و امکان شارژ مداوم کوره ها فراهم شود و به تبع مصرف انرژی و زمان ذوب کاهش یابد و راندمان تولید فولاد و محصولات آهنی افزایش یابد.
  • استفاده از آهن اسفنجی در صنایع فولاد سبب کاهش میزان نیتروژن در مذاب فولاد می شود و شمش های با کیفیت جهت تولید ورق های گرم و محصولات دیگر تولید شود.

روش های فروش آهن اسفنجی خام

روش های فروش آهن اسفنجی خام امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی فروش آهن اسفنجی به روش های مختلفی انجام می شود یکی از این روش ها خرید اینترنتی محصول است که با مراجعه به سایت و به صورت غیر حضوری می توان محصول مورد نظر سفارش و خریداری کرد.

مشتریان گرامی می توانند برای خرید آهن اسفنجی خام و با کیفیت به سایت مراکز عرضه آهن اسفنجی خام مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود در مقادیر مختلف سفارش و خریداری کنند که در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر فرستاده شود، لازم به ذکر است محصولات تولید شده در این مرکز با بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و آهن اسفنجی خام و محصول را تولید شده در کیفیت و عیار بالا تولید می شوند

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما