مرجع فروش میلگرد آجدار

به طور کلی میلگرد فولاد هایی با سطح دایره ای شکل می باشد که اغلب استفاده از این فولاد ها در صنعت های مختلف رواج گسترده ای دارد و امروزه نیز با استفاده از میلگرد ها بسیاری از محوطه های کوچک و یا برای نگهداری ساختمان های نوساز از این محصول استفاده می کنند.

میلگرد ها دارای دو نوع ساده و آجدار بوده که امروزه شرکت های زیادی در ایران به تولید انواع این محصول به خصوص میلگرد آجدار پرداخته و مراجع فروش خاصی را نیز برای آن ایجاد کرده است.

مرجع فروش میلگرد آجدار

بررسی شکل ظاهری میلگرد آجدار

بررسی شکل ظاهری میلگرد آجدار به طور کلی میلگرد های آجدار جزو میلگرد های a3 در بین افرادی که شغل آن ها مرتبط با میلگرد می باشد شناخته می شوند از این رو یکی از مشخصه های این میلگرد که می توان با استفاده از آن به شناسایی میلگرد ها پرداخت این مسئله می باشد. اما علاوه بر نام این نوع میلگرد ها یکی از مشخصه های اصلی ظاهر میلگرد های آجدار می باشد که امروز می خواهیم به شکل ظاهری این نوع میلگرد ها بپردازیم.

قطعا شما در حین عبور از کنار ساختمان های نیمه ساز میلگرد ها را مشاهده کرده اید که برخی اوقات استفاده از میلگرد هایی با شکل مارپیچ وجود دارد که سطح این میلگرد ها توسط فلز فولاد به شکل مارپیچ طراحی شده است که در واقع همین ویژگی ظاهری سبب ایجاد همین اسم نیز شده است.

شکل آج موجود در این محصولات نسبت به محور طولی به شکل جناقی و یا همان هشتی شکل می باشد و از دیدگاه مقاومت این نوع میلگرد می توان بسیار پر توان تر از میلگرد های دیگر ظاهر شود. از لحاظ سختی این نوع میلگرد ها در بخش نیمه سخت قرار دارند که در مقایسه با میلگرد های دیگر به دلیل داشتن آج دارای مقاومت بیشتری هستند.

تولید انبوه میلگرد آجدار

تولید انبوه میلگرد آجدار امروزه شرکت های زیادی در تمامی کشور ایران تاسیس شده اند که توانسته ند موفقیت های عظیمی را در رابطه با تولید انواع میلگرد ها به دست آورند و به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید میلگرد نیز در تمامی جا شناخته شوند و نزد مردم نیز از محبوبیتی بی نظیر و گسستنی بهره مند شده و روش های فروش نوینی را نیز ارائه دهند.

یکی از این روش های فروش، فروش از طریق همین وب سایت ها می باشد که فروش میلگرد امروزه توسط همین شرکت ها از طریق همین وب سایت ها انجام شده تا مردم ایران با مراجعه به همین وب سایت و مراجعه به بخش لیست محصولات از شرکت هایی که به تولید انبوه این محصول می پردازند خرید کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما