مرکز توزیع میلگرد صنعتی صادراتی


فرآیند تولید میلگرد صادراتی درجه یک یکی از مهمترین موارد در کیفیت و قیمت میلگرد است ، زیرا اساس ساخت و استفاده از میلگرد یا آرماتور در سازه افزایش مقاومت کششی بتن است. علاوه بر کاربرد آن در بتن ، می توان از کاربردهای آرماتوربندی گریتینگ ، آرماتور ، نگهدارنده و لوازم تزئینی نام برد و نحوه کاربرد نیز در انتخاب کیفیت و روش تولید تأثیرگذار است. انواع میلگردها با توجه به ظاهر مختلف تولید می شوند و طبق استانداردهای تعیین شده به کشورهای مختلف فروخته می شوند.

مرکز توزیع میلگرد صنعتی صادراتی

مشخصات قابل توجه میلگرد صنعتی

مشخصات قابل توجه میلگرد صنعتی میلگرد بدون شک ماده ای است که سالهاست تغییر چندانی نکرده است. با این حال ، این بخش فولادی یکی از مهمترین مصالح ساختمانی است و بخش زیادی از هزینه های ساخت و ساز را شامل می شود. البته ، نباید فراموش کنید که انواع مختلفی از این محصول وجود دارد ، هر کدام به دلیل خواص مکانیکی ، منطقه کاربرد خاصی را در قسمت های مختلف سازه پیدا می کنند. این استاندارد میلگرد است که به طور خاص این تغییرات را محدود می کند تا طراحان در انتخاب محصول مناسب با مشکل روبرو نشوند.

هنگام تولید محصول ، هر کارخانه سعی می کند بهترین محصول را با توجه به بازار و حضور رقبا تولید کند و برای این منظور دو عامل در نظر گرفته می شود: محصول با کیفیت بالا کم هزینه هر محصولی که این دو شرط را برآورده کند ، نیاز به یک فرایند تولید با آخرین فناوری و مطابق با اصول استاندارد دارد. در دنیای امروز ، فناوری بلافاصله تغییر می کند. اما استانداردها چنین نیستند و معمولاً هر 1-2 سال تغییر می کنند.

با این حال ، گاهی اوقات ممکن است که استاندارد در طول سالها تغییر نکرده باشد. ما برای تولید میلگرد با استانداردهای متفاوتی روبرو هستیم که این استانداردها توسط سازمان های بین المللی تدوین شده اند و معتبرترین آنها عبارتند از: ATSM American Materials and Testing Association ، که مقررات ACI (318-14) به آن تعلق دارد. JIS ژاپن استاندارد استاندارد میلگرد مورد استفاده در بتن (JIS G3112) را شرح می دهد.

DIN آلمانی ، استاندارد فولاد مورد استفاده در بتن مسلح (DIN 488). ISO ، سازمان بین المللی استاندارد فولاد (ISO 6935) استانداردهای انگلیس ، کانادا ، آمریکا و استرالیا نیز به عنوان مرجع توسط شرکت های میلگرد در نظر گرفته شده است. اولین بررسی استاندارد میلگرد به خواص فیزیکی آن مربوط می شود. هر سازنده بسته به طول میلگرد و قطر نمودار وزن میلگرد ، میلگرد مخصوص خود را در قطر و طول اسمی متفاوت تولید می کند.

این جدول با توجه به استانداردهای مختلف در شرکت ها متفاوت خواهد بود. در استانداردها ، جداول وزن میلگرد بر اساس تعاریفی است که تعاریف استاندارد از آنها ایجاد شده است. یکی از کاربردهای این جداول ، داشتن وزن بسته بندی میلگردهای پس از تولید است که به عنوان بسته بندی اندازه میلگرد معروف است.

فروشندگان انواع میلگرد صنعتی صادراتی

فروشندگان انواع میلگرد صنعتی صادراتی اگر می خواهیم میلگردها را با توجه به مواد اولیه مورد استفاده در تولید آنها طبقه بندی کنیم ، می توانیم آنها را به عنوان میلگرد فایبرگلاس ، میلگرد فولاد ضد زنگ یا فولاد ضد زنگ ، میلگرد گالوانیزه ، میلگرد فولاد کربنی ، میلگرد روکش اپوکسی و میلگرد اروپایی نامگذاری کنیم.

هر یک از میلگردهای ذکر شده قیمت و ویژگی های خاص خود را دارد. از این رو شرکت تولیدی ما یکی از فروشندگان میلگرد صنعتی صادراتی می باشد و این محصول را با قیمت به روز و کیفیتی بالا به دست مشتری می رساند به طوری که حتی به کشورهای دیگر هم این محصول را صادرات می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما