مرکز توزیع پروفیل تیرآهن

پروفیل تیرآهن از فلزات پر مصرف بوده که به دلیل ساختار منحصر به فرد استحکام زیادی هم دارد. تیرآهن جز پروفیل های خالص بوده که هیچ گونه ناخالصی در آن دیده نمی شود و استفاده از آن در صنعت ساخت و ساز باعث شده تا بناها استحکام بیشتری پیدا کنند. این مرکز با توزیع تیرآهن تولید شده در اقصی نقاط کشور توانسته شرایط خریدی ایده آل و کم هزینه را برای مصرف کننده فراهم کند. این فلزات پخش شده سطح کیفی بالای دارند.

مرکز توزیع پروفیل تیرآهن

پروفیل تیرآهن چه کاربردی در ساختمان دارد؟

پروفیل تیرآهن چه کاربردی در ساختمان دارد؟ پروفیل تیرآهن در ساختمان سازی بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده و بیشتر برای سقف مورد استفاده قرار می گیرد. این فلزات دارای سایزبندی های مختلفی هستند و هر کدام ارتفاع مختص به خود را دارند بدین ترتیب شما می توانید آنها را در سطوح مختلف نصب کنید.

این پروفیل فولادی استحکام زیادی دارد و می تواند فشار وارده به سقف را به خوبی تحمل کند. این فلز جز المان های اساسی بوده که پایه و اساس ساختمان را محکم می کند بدین ترتیب امروزه از آنها به وفور استفاده می کنند. بافت آنها متراکم است و در مجاورت با رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شوند.

برای پوشش دهی ستون و پله و همچنین راه رو و درگاه ها هم از این تولیدات استفاده می کنند که سطح کاربری گسترده ای هم دارد. قرار دادن آنها روی سطح باعث می شود تا بار اضافی و فشار وارده به خوبی تحمل شود و خطر ریزش کاهش پیدا کند.

پخش کننده معتبر پروفیل تیرآهن

پخش کننده معتبر پروفیل تیرآهن نمایندگی به عنوان اولین و معتبرترین پخش کننده تیرآهن در کشور فعالیت دارد. شرکت پخش در کشور همواره تمام تلاش خود را مي کند تا بهترین و با کیفیت ترين محصولات را در اختیار مراکز فروش در سراسر کشور بگذارد.

در کشور ما توزیع به صورت های متعدد و متنوعی در حال انجام است که عرضه ی مستقیم آن همواره جزء پر مزیت ترين ها می باشد، چرا که واسطه ها از میان برداشته شده اند و قیمت ها بسیار مناسب می باشند.

این مرکز بیشتر فعالیت خود را با هدف پخش محصولات تولید شده انجام می دهد و هیچ تاثیری در افزایش قیمت محصولات نخواهند داشت. هر چه سطح تقاضا در بازار بیشتر می شود میزان پخش هم افزایش می یابد تا بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز بازار باشد. پخش عمده دارای نرخ مناسبی است که مشتری استقبال بیشتری هم می کند.

همچنین توزیع کننده برای جذب مشتری و افزایش فروش محصولات خود از تخفیفات و خدمات ویژه ای استفاده می کند. از جمله این خدمات می توان به ارسال سریع محصول و تضمین کیفیت کالا اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما