مرکز توزیع گندله آهن اسفنجی

مرکز توزیع گندله آهن اسفنجی انواع گندله را به صورت مستقیم و در حجم انبوهی روانه بازار میکند، تولید این محصول همه روزه انجام می گیرد تا بتوان نیاز بازار های داخلی و خارجی را تأمین نمود. گندله از احیای سنگ آهن به صورت مستقیم به دست می آید و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف مانند ریخته گری، تولید قطعات فولادی و… دارد. اگر شما هم مشتاق آشنایی بیشتر با این محصول هستید، توصیه می کنیم که تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

مرکز توزیع گندله آهن اسفنجی

مشخصات مهم گندله آهن اسفنجی عیار بالا

مشخصات مهم گندله آهن اسفنجی عیار بالا گندله آهن ساختاری کروی دارد و به دلیل متخلخل بودن به آن گندله آهن اسفنجی می گویند. این محصول دارای عیار بالای آهن است به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بخش عمده ای از گندله آهن اسفنجی در کوره های القایی مورد استفاده قرار می گیرد، به کار گیری این محصول می تواند استفاده از ضایعات را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. گندله آهن اسفنجی در مقایسه با قراضه های آهنی خلوص بیشتری دارد و فاقد عناصر مزاحم مانند گوگرد می باشد.

این محصول در اندازه های مناسب و یک دست موجود است و می توان بیشترین میزان بهره وری را از آن به دست آورد. شکل ظاهری گندله آهن اسفنجی همان طور که از نامش پیداست کروی بوده و اسفنجی شکل است. عیار این محصول بالا بوده و درصد آهن موجود در آن بسیار مطلوب است.

گندله آهن اسفنجی پس از طی کردن مراحل ذوب و احیا به سه شکل میلگرد، بیلت و اسلب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و استحکام آن بی نظیر است. تولید گندله آهن اسفنجی با استقبال زیاد مردم همراه شده است و همه روزه طرفداران زیادی به خرید این محصول روی می آورند.

فروشندگان انواع گندله آهن اسفنجی

فروشندگان انواع گندله آهن اسفنجی فروشندگان گندله آهن عیار بالا این محصول را بر اساس بهترین متریال های روز دنیا و طبق تمامی استاندارد های جهانی تولید کرده و علاوه بر بازار های داخلی، آن را به بازار های خارجی نیز عرضه می کنند. چنانچه شما هم قصد خرید این محصول را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود را ثبت نمایید. خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در حمل و نقل، محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید. همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما