مرکز تولید تیرآهن زنبوری

مرکز تولید تیرآهن لانه زنبوری با در نظر داشت استانداردهای رایج، بهترین نمونه از این محصولات را آماده کرده و عرضه می نماید. آنها امروزه در ساختمان سازی نقش زیادی دارند. به هر حال، عرضه کننده تیرآهن زنبوری این نوع از کالا را در قطر و طول های مشخصی ارائه می دهد که توسط شرکت های بزرگ ساخته شده اند و از نظر کیفی نیز چنین کالاهایی بی نظیر می باشند.

مرکز تولید تیرآهن زنبوری

بررسی مشخصات ظاهری تیرآهن زنبوری

بررسی مشخصات ظاهری تیرآهن زنبوری شاید شما هم در مسیر راه و یا مکان هایی که ساخت و ساز جریان دارد، به تیرآهن هایی برخورد کرده باشید که وسط شان‌ خالی است و حالت پنج ضلعی دارد. به دلیل شباهت ظاهری شان‌ با لانه های زنبور به آنان این نام را داده اند. اما برای بررسی بهتر مشخصات ظاهری تیرآهن زنبوری باید موضوعات دیگری هم را در نظر گرفت.

برای مثال، آنها در اصل دو تکه هستند که با جوش به هم‌ دیگر وصل شده اند. از جهتی، استفاده از چنین کالاهایی مزیت هایی هم دارد که زیر برخی را عنوان می کنیم:

  • مقاومت لنگرگاهی خیلی خوبی دارند.
  • باعث می شود تا در مصرف فولاد صرفه جویی گردد.
  • وزن آنها مناسب است و به این ترتیب، سازه سنگین نمی شود.
  • مقاومت و ایمنی کار را بالا می برد.
  • برای رفع مشکل سیم و لوله کشی یکی از بهترین گزینه ها است.

به هر حال، آنها را در مقاطع گوناگون می سازند و امروزه مشاهده می کنیم که از ارکان اصلی اسکلت بندی سازه های مختلف هستند. این نوع از تیرآهن ها را باید از بهترین فروشنده تهیه کرد تا دیگر نگرانی بابت کیفیت آن نداشته باشیم. البته بد نیست که به برند سازنده هم دقت نمایید.

عرضه کننده انواع تیرآهن زنبوری

عرضه کننده انواع تیرآهن زنبوری چنانچه کارتان صادرات و یا هم پخش در بازار داخلی می باشد، می توانید به عرضه کننده انواع تیرآهن زنبوری مراجعه نموده و آنها را به شکل عمده بخرید. آنها با سایزهای 12، 14، 16، 18، 20 و غیره ارائه می گردند که طبعاً هر کدام از شاخه ها وزن های متفاوتی دارند. بطور معمول از 125 تا 507 کیلوگرم وزن دارند.

در کل، این نمونه از محصولات را شرکت های بزرگی امروزه می سازند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و دلیل آن استفاده از آلیاژهای عالی می باشد. شما قادر بوده تا این محصولات را حتی از شهرهای مختلف هم سفارش دهید، چون این مجموعه کالای عمده را به همه نقاط ایران توزیع می کند.

این را هم فراموش نباید‌ کرد که خرید آنلاین می تواند مزیت هایی داشته باشد و به این ترتیب از هزینه های زیاد و اتلاف وقت به شکل زیادی جلوگیری به عمل آورد و نوع درجه یک را تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما