مرکز خرید آنلاین آهن آلات در ایران

چرا امروزه بسیاری از مردم اقدام به خرید آنلاین آهن آلات به صورت غیر حضوری می نمایند؟ در ایران نیز مانند کشورهای پیشرفته این روش خرید در زمینه آهن آلات رو به پیشرفت است.
ایران یکی از بزرگترین تولیدات کنندگان انواع مقاطع فلزی و آهنی در جهان می باشد، همین امر باعث پیشرفت و افزایش کارخانه های ذوب آهن و تولیدات فلزی شده است به گونه ای که امروزه کارخانجاتی مانند فولاد مبارکه اصفهان، فولاد کاویان، فولاد خوزستان، مجتمع فولاد بناب و …. در زمینه تولید فولاد و مقاطع فلزی مشغول هستند و سالانه میلیون ها تن محصول جهت مصارف داخلی و خارجی تولید و به بازار عرضه می دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آمار صادرات آهن آلات

وجود معادن و کارخانه ها ایران را به یکی از قطب های تولیدی و صادراتی انواع فلزات و فولاد تبدیل کرده است به گونه ای که طبق آخرین آمارها ایران با تولید 11 میلیون تن سنگ اسفنجی در سال به بزرگترین تولید کننده در جهان تبدیل شده است که درصد بسیاری از این تولیدات به کشورهایی مانند روسیه، چین، ترکیه و کشورهای اروپایی صادر می شود.
سنگ آهن یکی دیگر از اقلام صادراتی در این زمنیه می باشد که در لیست صادرات کالاهای ایرانی رتبه 17 را دارد و طبق آمارها در سال های قبل عددی بالغ بر 7 میلیون تن سنگ آهن از ایران به کشورهای دیگر صارد شده است.
البته آمارهای زیادی در زمینه صادرات وجود دارد و این چند نمونه تنها جهت شناخت ظرفیت های تولیدی کارخانجات ایرانی بود.

خرید آنلاین آهن

تمام این صحبت ها نشان از این می دهند که بازار آهن آلات ایران رو به پیشرفت است و روش های خرید در حال تغییر. امروزه خرید آنلاین به یکی از روش های متادول تبدیل شده است.
رشد شرکت های بازرگانی و تخصصی شدن آنها از یک سو، ورود افراد تحصیل کرده و متخصص به بازار آهن آلات از سوی دیگر باعث افزایش به کارگیری ابزار آلاتی مانند کامپیوتر جهت رواج و انجام سریع معاملات شده است.
از منظر دیگر اعتماد سازی نیز عامل مهمی در انجام معاملات به صورت غیر حضوری می باشد. اگر در بازار آنلاین از افراد و سایت های معتبر جهت خرید آهن آلات بهره ببرید علاوه بر خرید به روز و دست اول از بازار، صرفه جویی بسیاری نیز در هزینه ها ایجاد می شود.

بنابراین خرید آنلاین آهن آلات، جدیدترین شیوه مدرن در ایران می باشد که بازار آهن آلات را به نزدیک شدن به استانداردهای بازارهای جهانی و انجام بهتر معاملات سوق می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما