مرکز خرید نرمه آهن اسفنجی یزد

استفاده از نرمه آهن اسفنجی یزد در صنایع ریخته گری و صنایع تولید فولاد از نظر توجیه اقتصادی بسیار به صرفه است. در راستای این امر خرید این محصولات نسبت سایر نمونه ها در حجم های بالاتری دیده می ‌شود. در مرکز خرید، نرمه آهن اسفنجی یزد در عیار های متفاوت معرفی می شود که تعیین عیار آن رابطه مستقیم با فرایند تولیدی و همچنین نوع مواد افزودنی استفاده شده در تولید این محصولات دارد.

مرکز خرید نرمه آهن اسفنجی یزد

روش خرید نرمه آهن اسفنجی یزد

روش خرید نرمه آهن اسفنجی یزد تولید نرمه آهن اسفنجی یزد در سال‌ های اخیر گسترش بسیار زیادی یافته است زیرا این محصول از نظر اقتصادی برای کارخانه‌ های تولید کننده فولاد توجیه اقتصادی مناسبی دارد.

تولید کنندگان نرمه آهن اسفنجی یزد روش های خرید متفاوت را برای متقاضیان ایجاد کردند تا بتوانند به راحتی محصول را خریداری کرده و از آن استفاده نمایند.

از مهمترین روش های خرید نرمه آهن اسفنجی یزد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراجعه به کارخانه تولید کننده نرمه آهن اسفنجی یزد
  • خرید به صورت اینترنتی

در هر یک از این روش ها، مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی گنجانده شده است که مشتریان باید در زمینه انتخاب آنها خودشان اقدام نمایند.

در صورتی که متقاضیان از نظر مکانی محدودیت دارند و نمی‌ توانند به صورت مستقیم به کارخانه تولید کننده این محصول مراجعه نمایند. بهترین روش برای تهیه و خرید این نوع محصولات مراجعه به وب سایت های اینترنتی می باشد که به صورت مستقیم توسط تولید کنندگان راه اندازی شده است. در وب سایت ‌های اینترنتی نرمه آهن اسفنجی یزد بدون واسطه و به صورت عرضه مستقیم در اختیار متقاضیان قرار می ‌گیرد و این امر در کاهش قیمت نهایی این محصولات تاثیر بسیار زیادی دارد.

تولید کننده جدیدترین نرمه آهن اسفنجی یزد

تولید کننده جدیدترین نرمه آهن اسفنجی یزد تولید کننده جدیدترین نرمه آهن اسفنجی یزد از بهترین تکنولوژی ها و فرآیند ها برای تهیه این محصول استفاده می کند تا بتواند آن را در پایین ترین قیمت ها و در بالاترین عیار ها به بازار ارائه دهد.

امروزه برای تولید جدیدترین نرمه آهن از فرایند میدرکس استفاده می شود. در این فرایند گاز طبیعی وارد واحد شکست گاز می شود و سپس بر اثر حرارت وارد شده و کتالیست های مخصوص به هیدروژن و کربن شکسته می شود. سپس این محصول وارد کوره ای که کوره احیا نام دارد، می ‌شود و گندله سنگ آهن در آن گداخته شده و تولید می ‌شود.

این روش به عنوان کم مصرف ترین روش و پربازده ترین روش در ایران و جهان در زمینه تولید جدیدترین نرمه های  آهن اسفنجی شناخته شده است و مورد توجه افزار تولیدکنندگان قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما