مرکز عرضه اسلب فولادی

در فرآیند ریخته گری و نورد شمس اسلب فولادی را تولید می کنند از اسلب فولادی به عنوان ماده اولیه برای ساخت محصولات نورد تخت که شامل کویل و ورق نوردگرم می باشد استفاده می کنند اسلب فولادی از جنس فولاد می باشد و سطح مقطع مستطیلی دارد.

امروزه بسیاری از شرکت ها در حال تولید اسلب فولادی با کیفیت می باشند و علاوه بر تولید این محصول با روش های نوینی اسلب فولادی را عرضه می کنند و به فروش می رسانند.

مرکز عرضه اسلب فولادی

بررسی کیفیت اسلب فولادی

بررسی کیفیت اسلب فولادی اسلب های فولادی از جنس فولاد کربنی می باشند اما بعضی از این اسلب ها از جنس فولاد زنگ نزن نیز می باشند اسلب فولادی برای ساخت انواع مختلف صفحات و مقاطع فولادی مورد استفاده قرارمی گیرد ضخامت اسلب فولادی بسیار کم می باشد و برای برش این محصول از ماشین آلات با امکانات بالا استفاده می شود برای تولید اسلب از سه روش کوره بلند که روشی سنتی است ،روش کوره الکتریکی و کوره القایی استفاده می کنند.

با بررسی کیفیت اسلب ها متوجه می شویم که اسلب با کیفیت ضخامتی حدود 230 میلی متر را دارا می باشد تولید اسلب به روش القایی مناسب نمی باشد زیرا برق و هزینه زیادی را مصرف می کند و نمی تواند به خوبی اکسیژن را کنترل کند اما تولید اسلب به روش الکتریکی مناسب می باشد در این روش سبدهای فولاد را در داخل کوره قرار می دهند و با همگن سازی فولاد مذاب تولید می کنند و به داخل قالب مورد نظر می ریزند.

صادر کنندگان بهترین اسلب فولادی

صادر کنندگان بهترین اسلب فولادی امروزه شرکت های بسیاری در ایران در حال تولید اسلب فولادی می باشند و اسلب فولادی تولید ایران از بهترین اسلب ها می باشد از این رو شرکت های تولید کننده این محصول صادرات اسلب فولادی به بسیاری از کشور های دنیا را نیز انجام می دهند و این شرکت ها علاوه بر تولید و صادر اسلب های فولادی به کشور های دیگر با استفاده از روش های مستقیم این محصول را در اختیار مردم سراسر کشور نیز قرار می دهند.

شرکت های تولید کننده اسلب فولادی به دنبال یافتن روش های نوینی برای دسترسی آسان افراد به این محصول می باشند در جهان امروز مردم بسیار پر مشغله شده اند و بعد از یک روز خسته کننده نیازدارند وقت خود را صرف استراحت و تفریح خود کنند از این رو رفتن به بازار ها و گشتن دنبال محصول مورد نظر کاری بسیار دشوار می باشد چه بسا گاهی محصول مد نظر نیز پیدا نمی شود.

از این رو یکی از روش های ارائه شده توسط شرکت های تولیدکننده اسلب فولادی استفاده از وب سایت اینترنتی می باشند که افراد بتوانند به سادگی با مراجعه به وب سایت اینترنتی که عرضه کننده اسلب فولادی می باشد و رفتن به بخش محصولات اسلب فولادی مورد نیاز خود را سفارش دهند و از عرضه اسلب فولادی بهره مند شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما