مرکز فروش اشک برش فولاد صادراتی

اشک برش از جمله ضایعات آهن نرم بوده و یکی از خالص ترین ضایعات به دست آمده از آهن و فولاد می باشد. اشک برش فولاد صادراتی از بهترین انواع این محصول در کشور است که توسط مرکز فروش آن ارائه می شود. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد علاوه بر صادرات در داخل کشور نیز به خریداران ارائه می گردد.
خریداران این محصول که اغلب کارخانه های ذوب آهن و فولاد هستند می توانند نیاز خود به این محصول با ارزش را به طور مستقیم و بدون نیاز به واسطه ها از مرکز فروش اشک برش فولاد تامین نمایند.

مرکز فروش اشک برش فولاد صادراتی

از صفر تا صد تولید اشک برش فولاد

از صفر تا صد تولید اشک برش فولاد براده یا اشک برش محصولی جانبی در نتیجه تولید انواع مختلف محصولات قطعات بزرگ و کوچک فولادی می باشد. این محصول حین برش به صورت ذرات با مش میکرونی و بزرگ تر از آهن و فولاد جدا شده که امکان جمع آوری و استفاده مجدد از آنها در صنعت فولاد به راحتی وجود دارد.

استفاده از این محصول می تواند به دلیل درجه خلوص بالایی که دارد باعث جلوگیری از هدر رفت آهن شده و باعث می شود بتوان تولید فولاد بیشتری را انجام داد، به همین دلیل کارخانه های ذوب از جمله مشتریان دایمی این محصول هستند.

این اشک به دلیل داشتن سطح تماس خارجی فراوان نسبت به حجم به راحتی در کوره های حرارتی ذوب می شود و میزان مصرف انرژی برای ذوب آن پایین است. استفاده از این اشک باعث تسریع فرآیند ذوب سایر ضایعات آهن نیز می گردد. در بهترین این محصول میزان ناخالصی به کمترین مقدار ممکن است و عیار آهن آن قابل توجه می باشد.

فروشنده اشک برش فولاد صادراتی

فروشنده اشک برش فولاد صادراتی فروشنده اشک برش فولاد صادراتی بهترین این محصول در کشور را ارائه می دهد و خریداران می توانند بهترین این محصول را با پایین ترین قیمت ممکن از این فروشنده خریداری کنند. این فروشنده برای راحتی بیشتر خریداران نیاز به مراجعه حضوری را برطرف نموده و با راه اندازی این سایت انواع مختلف این اشک را با قیمت مناسب در معرض دید خریداران قرار داده است.

خریداران عمده این اشک برش می ‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به این سایت خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و ثبت سفارش آن را در قسمت فروش سایت نهایی کنند. ارتباط با فروشنده از روش های دیگری همچون تماس تلفنی با شماره های درج شده در سایت و شبکه‌های اجتماعی که لینک آنها در سایت قرار دارد نیز امکان پذیر است و به این ترتیب ارتباط لحظه ای و آنلاین با فروشنده جهت خرید این محصول و استعلام قیمت آن وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما